Ga naar inhoud

Stamper gaat dood?


Ali1598

Aanbevolen berichten

  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ben ik het mee eens

Ik vind relletje trappen en alle remmen los gooien onder het mom van dierenleed een beetje ver gaan

Ik ben geen klein kind

Sieben, jij in de hoek. Madammie en Wupsie in de andere hoeken, en ik in een hoek. :he:

Een vierkant heeft er maar vier, dus nu is het vol.

Terug naar het konijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom moet ik nou weer in een hoek? :neutral: Met wups ook nog eens :beurk:

Ik was eigenlijk niet van plan om me verder te bemoeien met de tirades van jrjsieben en andere mensen:no:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt hij hard van. De wereld is geen zachte toffee. (Zou lekker geweest zijn..mmm)

Laten we al die anti pesten campagnes ook maar stoppen dan.... anders krijgen we straks allemaal softies in de wereld..... ik kan je uit ervaring zeggen; rot opmerkingen maken je niet hard, die maken je onzeker en maken je kapot....

En rot opmerkingen zijn hier zeer zeker geplaatst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom moet ik nou weer in een hoek? :neutral: Met wups ook nog eens :beurk:

Ik was eigenlijk niet van plan om me verder te bemoeien met de tirades van jrjsieben en andere mensen:no:

zeg ik ben toevallig heel erg gezellig hoor in een hoekje :yes: zoalng je je netjes gedraagd en geen tirade tegen me begint :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we al die anti pesten campagnes ook maar stoppen dan.... anders krijgen we straks allemaal softies in de wereld..... ik kan je uit ervaring zeggen; rot opmerkingen maken je niet hard, die maken je onzeker en maken je kapot....

En rot opmerkingen zijn hier zeer zeker geplaatst

Pfff.. ik zeg toch ook niet letterlijk dat je anderen mag pesten of rotopmerkingen mag maken? Het leven bestaat nou eenmaal niet altijd uit gezellige mensen en van je baas krijg je later ook geen kusjes. Meestal dan, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat TS zich hier nog gaat melden. Hij meld zich hier in paniek en angst aan op dit forum omdat hij opzoek ik naar advies van anderen 'volwassen' mensen, en het enige wat hij te horen krijgt is dierenleed, mishandeling, bedreigingen en het weg moeten doen van zijn konijn.

Natuurlijk is het zielig voor het konijn maar TS heeft er niks aan als iedereen zo tekeer gaat.

Al had hij het wel aan zijn ouders laten lezen zou hij zich waarschijnlijk niet meer mogen inloggen.

Ik denk dat er op dit moment in Nederland konijnen zijn die het veel zwaarder hebben van het konijn van TS. En als je om al die konijnen moet wakker liggen dan slaap je nooit meer.

Volgens mij is dit forum ooit opgericht om mensen te kunnen helpen en niet zo te keer te gaan. Ik zou me schamen als ik dit soort berichten zou sturen naar een jongentje in paniek.

Zeg dan gewoon niks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij opent het topic om 15.00 uur

Gaat pas om 20.00 met zijn ouders praten

Ik denk niet dat je over paniek kan spreken dan toch

Ik denk niet dat TS zich hier nog gaat melden. Hij meld zich hier in paniek en angst aan op dit forum omdat hij opzoek ik naar advies van anderen 'volwassen' mensen, en het enige wat hij te horen krijgt is dierenleed, mishandeling, bedreigingen en het weg moeten doen van zijn konijn.

Natuurlijk is het zielig voor het konijn maar TS heeft er niks aan als iedereen zo tekeer gaat.

Al had hij het wel aan zijn ouders laten lezen zou hij zich waarschijnlijk niet meer mogen inloggen.

Ik denk dat er op dit moment in Nederland konijnen zijn die het veel zwaarder hebben van het konijn van TS. En als je om al die konijnen moet wakker liggen dan slaap je nooit meer.

Volgens mij is dit forum ooit opgericht om mensen te kunnen helpen en niet zo te keer te gaan. Ik zou me schamen als ik dit soort berichten zou sturen naar een jongentje in paniek.

Zeg dan gewoon niks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .