Ga naar inhoud

Als je er dan toch nog brokken bij wilt geven. Welk merk?


Judje-1986

Aanbevolen berichten

ik vind SS eigenlijk best duur, en ben ze nu zelf over aan het laten stappen op de hope farms supertrio want kwa samentstelling bijna het zelfde, alleen een stuk goedkoper.. je moet ze er wel wat meer van geven maar in verhouding tot de prijs etc.. scheelt het veel..

En die kan je bij de intratuin krijgen, 3 kilo zakken dan en bij dierenzaken kun je ook 15 kilo zakken krijge, vaak moet je daar laten bestellen.. de 15 kilo zakken hope farms super trio kosten meestal rond de 15 euro, de 3 kilo zakken rond de 7 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

@anke: Je zou eens bij ranzijn kunnen kijken of tuincentrum overvecht. Daar is een 3 kilo zak iets van 5 euro.. Maar ik ga zelf de volgende keer een 15 kilo zak kopen en de helft aan het asiel doneren. Dan doe ik niet te lang met zo'n zak, maar ben wel goedkoper uit!

aangepast door Nicky_the
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ze nu aan het over laten stappen.. en had 1 zak van 3 kilo hope farms gehaald, het gaat goed tot nu toe dus had vandaag een tweede zak hope farms gehaald van 3 kilo.. er zat 15 % korting op bij de intratuin... en als dit helemaal goed gaat bestel ik me een 15 kilo zak bij de dierenwinkel.

Das idd het goedkoopste.. maar ze zitten nu op 50% SS en 50% hope farms.. en als de SS bijna op is, zal over 1,5/ 2 weken zijn ga ik naar 25 % SS en 75 % hope farms en dan volledig hope farms.. dus effkes kijken.. zeker nu ze meer voer moeten krijgen omdat 1tje te smal is ben ik gewoom goedkoper uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@anke: Je zou eens bij ranzijn kunnen kijken of tuincentrum overvecht. Daar is een 3 kilo zak iets van 5 euro.. Maar ik ga zelf de volgende keer een 15 kilo zak kopen en de helft aan het asiel doneren. Dan doe ik niet te lang met zo'n zak, maar ben wel goedkoper uit!

15 kg zak SS? Bestaan die ook al? Hebben hier de 10 kg zak omdat we dachten dat dat de grootste was!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik bestel altijd via konino.nl omdat deze naar mijn idee echt het goedkoopste is met zijn SS en verzenden kost 4,95. dus ik laat ook lekker die grote pakken hooi en stro (als ik door mijn mega balen van de boer heen ben) voor de deur afzetten.

ik betaal voor 5 kg SS 19,90 en 10 kg is 35,50.

dus volgens mij best heel goedkoop.....maar als het elders NOG beter is /???? mijn oren zijn groot ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit alleen in de Kenner Classic robedinine (een antibioticum, middel tegen coccidiose), dat is de korrel in de zak met het roze label. In de varianten Kenner van 't land en de Konijnenkorrel met het oranje label zit dus geen antibiotica en kun je in principe prima voeren. De korrel met het oranje label voldoet zelfs heel goed aan de richtlijnen voor konijnenvoeding qua samenstelling. Voor de Kenner van 't land geldt dat helaas niet. Maar je kunt dus veilig Kenner voeren, mits het uit een zak met het oranje label label is;)

HPST? Bedoel je HopeFarms Supertrio (HFST?) Dat is ook prima voer hoor, maar ik wilde je er even op wijzen dat niet al het Kennervoer slecht is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .