Ga naar inhoud

Hop


wupsie

Aanbevolen berichten

ik heb in de tuin tegen de schutting een hopplant staan. max heeft net even geproefd en lijkt hem lekker te vinden.:P Maar mogen ze hem ook hebben? HIj staat niet op de lijst hier op bb.

daarnaast groeit dat ding als een gek, dus zijn we dan ook gelijk het snoeiafval kwijt:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Worden ze dronken van.....

:rofl: Dat het een bestanddeel is in bier wil niet zeggen dat de plant ook alcohol bevat he ;) Het is de smaakmaker van bier. De alcohol ontstaat door het gistingsproces.

en hop in het konijnenhok :lol: he dat klinkt eigenlijk best leuk hihi. Maar de structuur is een beetje als dat van kleefkruid, het blijft dus ook aan je kleren hangen enzo. Lopen die konijnen met de bodembedekker aan hun kont :rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze kunnen het naar mijn weten gewoon veilig eten. Er staat hier ook een plant binnen bereik voor ze, en dat ding groeit als een gek. Sneller dan 4 konijnen bij kunnen houden zelfs...Hier krijgen ze ook het snoeiafval. Ze zijn er gek op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dood gaan ze niet. Dan had ik inmiddels al 20 nieuwe konijnen moeten kopen denk ik. Ze eten het hier voor het derde jaar en vinden het echt heerlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .