Ga naar inhoud

Dit meen je niet!??


Tao_Gini

Aanbevolen berichten

Ehm.. ik vind het maar vreemd.. Eigenlijk. het doet me wel herinneren aan iets wat jou eigen moeder (inge12) eens zei..

(

Ohja om nog even iets toetevoegen.. Zoals de titel van het topic al aangeeft.. ik heb idd het vermoeden dat je veel in dit verhaal niet meent.. (nu zal iedereen wel over me heen vallen maar goed).

Verder., schreeuw je bij ieder ander zijn topic dat een ander naar de DA moet gaan, zelfs als het niet kan/mag van zijn/haar ouders (jij gaat dan altijd gewoon en stuurt de rekening op naar je pa?) dus je hebt een reputatie hoog te houden. Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat mag nooit een excuus zijn om een dier de noodzakelijke medische behandeling te geven.

Natuurlijk moet het konijntje verzorgd worden, maar ik weet bijna zeker dat Leonidas een tijdlang medicatie zal moeten krijgen. Als Tao_Gini's vader de konijnen wegbrengt zodra zij even niet thuis is krijgt niet alleen Leonidas de broodnodige zorg niet (die pa zal de dieren echt niet naar een opvang brengen als hij niks met dieren heeft), hij zet waarschijnlijk Leonidas bij Tao waardoor ze weer gaan vechten, én alle konijnen zijn weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja om nog even iets toetevoegen.. Zoals de titel van het topic al aangeeft.. ik heb idd het vermoeden dat je veel in dit verhaal niet meent.. (nu zal iedereen wel over me heen vallen maar goed).

Verder., schreeuw je bij ieder ander zijn topic dat een ander naar de DA moet gaan, zelfs als het niet kan/mag van zijn/haar ouders (jij gaat dan altijd gewoon en stuurt de rekening op naar je pa?) dus je hebt een reputatie hoog te houden. Succes.

ik meen dit heus wel, ik wil naar de DA met Leonidas maar het gaat niet, mijn vader is echt een eikel als het over konijnen gaat...

Ik heb gebeld met de DA, hij zei dat ik het kan ontsmetten maar dat een consult echt wel nodig is ivm het witte tandvlees

Normaal zou ik zijn gegaan en de rekening hebben laten opsturen, maar ik wil mijn konijnen dus niet kwijt. En hij meende het echt...

Oh en als je Bitchy wil doen doe dat dan op een ander moment ik ben niet in de stemming.

Leonidas zit nu in het reservehok, dat naast de ren staat. Ze kunnen elkaar nog wel zien maar ik kan die open kant nog dicht maken met een stuk zeil dat over het reservehok hangt (dat nu een klein hoekje van de ren dat als poephoek word gebruikt droog houd als het regent)

Ze kwam wel heel even snuffelen toen ik de fotocamera boven haalde, als ik het kabeltje vind zet ik de foto's op de pc.

aangepast door Tao_Gini
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goooh... En als je tegen je vader zegt dat ik haar wel wil komen halen, maar dat ze dan eerst langs de DA moet voor verzorging? Ik zal dan wel de helft van dat consult en de medicijnen betalen als je vader dan wel toestemming geeft. Dan haal ik haar zo snel mogelijk op, eerst alles op alles zetten voor Fungus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goooh... En als je tegen je vader zegt dat ik haar wel wil komen halen, maar dat ze dan eerst langs de DA moet voor verzorging? Ik zal dan wel de helft van dat consult en de medicijnen betalen als je vader dan wel toestemming geeft. Dan haal ik haar zo snel mogelijk op, eerst alles op alles zetten voor Fungus.

bedankt!!

Ik ga dit morgen eens bespreken met mijn vader, hij zit nu in Brussel op de trouw van zijn baas. Hopelijk mag het...

Maar zou ik haar in het reservehok laten zitten of in het gewone hok steken? Het gewone hok ruikt helemaal naar Tao en moet eigenlijk nog steeds :$:$:$ uitgemest worden. (ze zitten er niet meer in, dus heb de moeite nog niet genomen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tgoh, het lijkt me dat ze niet erg veel zal rondspringen als ze pijn heeft, dan denk ik dat ze minder stress zal hebben als ze in het reservehok blijft. Hoe groot is dat?

En lijkt Leonidas wat op Haze? Dan kan ik misschien doen alsof hij toch teruggekomen is en m'n oom zich vergist moet hebben. Niemand weet hier dat Haze nog een ongeadopteerd zusje had, dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben 14 en krijg als ik het huis schoonmaak 10euro.

ik moet nog 10euro krijgen, maar voor de rest heb ik het eigenlijk uitgegeven aan een nieuw zadel voor mijn paard... had ik dat maar niet gedaan :(

Leonidas is een echte Madagascar dame, Haze heeft grijze vlekken aan zn achterste helft, Leonidas heeft die niet. Ik zoek het kabeltje, als ik het gevonden heb zet ik wat foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

De voedsters niet meer bijelkaar laten

En misschien alle konijnen naar een opvang doen

Dieren ontzien van medicsche zorg als dat echt nodig is vindt ik dierenmishandeling

Sorry

Mee eens.. Ik vind het heel erg dat je wacht met naar de da gaan als je konijn in zo'n toestand zit. Dan beter geen konijnen meer houden, je had trouwens ook een spaarpotje kunnen maken, maarja dat is achteraf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De voedsters niet meer bijelkaar laten

En misschien alle konijnen naar een opvang doen

Dieren ontzien van medicsche zorg als dat echt nodig is vindt ik dierenmishandeling

Sorry

Normaal kan ik met haar naar de dierenarts omdat mijn moeder betaald maar als zij er niet is moet ik bij mijn vader zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een schatjes :love: Leonidas lijkt volgens mij wel genoeg op Haze, ik denk niet dat mijn ouders het verschil echt goed zullen zien. Mijn pa ziet ze alleen in het voorbijgaan en m'n moeder zal wel een tijd nodig hebben voor ze het kleurverschil opmerkt, als ze het al opmerkt.

Ik zou wel echt proberen om vandaag nog een DA te bereiken, die wonde ziet er echt niet goed uit! Wie weet raakt het geïnfecteerd als je nog lang met verzorging wacht...

Normaal kan ik met haar naar de dierenarts omdat mijn moeder betaald maar als zij er niet is moet ik bij mijn vader zijn...

En als je naar je moeder belt en vraagt of ze de rekening wil betalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja vergeten te zeggen; ik moest morgen komen, ik kon 40euro lenen van een vriendin van me, dus morgen ga ik hiermee naar de DA. Wat ook goed is, is dat morgen de goede KKDA zit, vandaag zat die vrouw die evenveel weet van konijnen als ik weet van spinnen... niets dus

op de foto's lijkt het dat Tao en Leonidas een wam hebben, maar dit is vacht

aangepast door Tao_Gini
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nogmaals sorry ik vindt de beste oplossing ze naar een opvang of ander huisje doen

Je wilt misschien het beste voor ze maar dat kan je ze niet geven

Ik vindt het nog steeds dierenmishandeling

Zoek een ander plekje voor ze

Normaal kan ik met haar naar de dierenarts omdat mijn moeder betaald maar als zij er niet is moet ik bij mijn vader zijn...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nogmaals sorry ik vindt de beste oplossing ze naar een opvang of ander huisje doen

Je wilt misschien het beste voor ze maar dat kan je ze niet geven

Ik vindt het nog steeds dierenmishandeling

Zoek een ander plekje voor ze

nou bedankt hoor! Ik doe ook alleen maar wat ik kan!

Ik stop nog eerder met BB dan dat ik er nog maar aan zou denken om mijn konijnen weg te doen. Puur omdat ik 1x niet naar de DA kan gaan en mijn vader een eikel is... Hier hebben ze het goed, maar als het geen match is is het geen match. Je reactie geeft me echt tranen in de ogen...

aangepast door Tao_Gini
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar dat zeg ik toch ook :$

Maar ze heeft nu meer nodig dan dat jij kan en mag doen :$

Dat is toch niet eerlijk tegenover je konijntje die misschien nu heel veel pijn heeft :$

En dat vechten is niet de eerste keer als ik het goed heb :P

En dan die ontsnappingen

nou bedankt hoor! Ik doe ook alleen maar wat ik kan!
Link naar reactie
Delen op andere sites

neem je verantwoordelijkekheid en zoek dan een baan,.

ik geloof goed dat je omje dieren geeft,..

maar je bent nu een paar uutr verder, en zegt dat je naar de da zou gaan, je bent nog steeds niet geweest.

komop dit is niet de erste keer, neem dan een baantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

neem je verantwoordelijkekheid en zoek dan een baan,.

ik geloof goed dat je omje dieren geeft,..

maar je bent nu een paar uutr verder, en zegt dat je naar de da zou gaan, je bent nog steeds niet geweest.

komop dit is niet de erste keer, neem dan een baantje

ik mag geen vakantiejob voor mijn 16de (mag van mijn ouders niet illegaal gaan) en als ik die al heb heb ik maar beperkte uren...

De andere keren kon ik op mijn moeder rekenen, begrijp dat nou...

Ik heb trouwens niet gezegd dat ik zou gaan, ik twijfel. De DA is nu gesloten en morgen ga ik zodra hij beschikbaar is.

Er zijn een hoop konijnen die het veel slechter hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoezo illegaal,neem een folderwijk.

je mag bij de jumbo alwerken vanaf je 15de en bij de v&d en bij de ah., zodat ik weet.

en ja erzijn het, maar dat betekent niet dat de jouwe nou niet pijnlijd.

toen flo naar de da moest, hebben mijn ouders het voorgeschoten, en heb ik het uiteindelijk terug betaald,

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zegt zelf dat wit tandvlees betekend dat hij misschien een inwendige bloeding heeft.

als je dat kan bedenken dan kan je toch ook wel bedenken dat een inwendige bloeding iets heel ergs betekend en dat hij misschien wel heel erg nodig naar de da moet?

en je kan vanaf je 14e al werken. oa al een krantenwijkje. ik werkte al vanaf mijn 14e bij de boer. en heb al vroeg geleerd dat als ik dieren wil er ook voor moet betalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoezo illegaal,neem een folderwijk.

je mag bij de jumbo alwerken vanaf je 15de en bij de v&d en bij de ah., zodat ik weet.

en ja erzijn het, maar dat betekent niet dat de jouwe nou niet pijnlijd.

toen flo naar de da moest, hebben mijn ouders het voorgeschoten, en heb ik het uiteindelijk terug betaald,

ik weet geen Jumbo, V&D en Albert Hein in BELGIE zijn?

Mijn dierenpot is leeg gegaan naar dat zadel. Ik ga het wss morgen ofzo terug brengen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .