Ga naar inhoud

Dit meen je niet!??


Tao_Gini

Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik vind niet dat IK de redder MOET zijn, maar op dit moment zijn er weinig andere oplossingen. Leonidas naar een opvang brengen misschien, maar die zitten al overvol... Haar zelf bijhouden kan Tao_Gini niet. Ik weet niet hoe dat zit met haar moeder, als zij Leonidas ook graag wilt is dat inderdaad handiger (en dan kan zij het konijntje zelf ook regelmatig zien), maar als dat een mogelijke oplossing zou zijn, dan zou Tao_Gini toch niet zo panikeren? Dan was het gewoon "konijn verhuist van één ouder naar de andere" en klaar is Kees.

Over de kosten: allereerst is de huurprijs vrij laag omdat die vriendin de verhuurders kent. Die vriendin werkt fulltime en neemt het grootste deel van de rekeningen op zich, ik heb een studentenbaan en wil volgend jaar school combineren met (part-time) werk. En ik heb een vriend die fulltime werkt, sowieso al de helft van de dierkosten wil meebetalen en zelfs heeft aangeboden om alle dierkosten op zich te nemen tot ik fulltime kan gaan werken. Daarnaast heb ik zelf nog een zeer behoorlijke DA-pot opzijstaan en een hele voorraad voer en speelgoed, dus ik denk dat ik op dat vlak wel safe zit.

Je hoeft je niet te verantwoorden tegenover andere...dat is jouw zorg en dat gaat andere niets aan..Je zal heus wel weten wat je doet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .