Ga naar inhoud

Dit meen je niet!??


Tao_Gini

Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

heb een reply gehad:

"Wat een situatie, Daniel reageert wel erg stom. Ga morgen gewoon naar de DA, en vraag hoe lang de rekening kan blijven wachten, was dat niet iets van 2weken? Als Daniel iets vraagt, zeg dat ik de rekening heus wel zal betalen.

Ik hoop dat het goed komt met Leonidas, en wat leuk dat je misschien al een nieuw thuis hebt gevonden voor haar!

Goed luisteren naar het Advies van de DA, maak achteraf een planning zodat je school ook nog goed valt!

Maar, kan je niet nu nog op consult of zit Niels nog bij je...?

Groetjes uit Frankrijk!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

In België mag je wettelijk niet werken tot het jaar waarin je 16 wordt, een baantje zit er dus spijtig genoeg niet in. Er is nu sinds kort wel een AH in Brasschaat, maar dat is een eindje van Tao_Gini vandaan zonder auto.

Edit: en zelfs al is het AH, ze moeten zich hier wel aan de Belgische wetgeving rond minderjarigen en werk houden ;)

aangepast door Volucria
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga morgen naar de DA.

Er werd gezegd dat ik beter morgen ga, omdat de DA die ik het best heb vandaag afwezig staat en ook niet op de spoed. En ik heb liever niet dat die vrouw eraan zit en ik waarschijnlijk morgen zoiezo nog eens terug moet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het heel sneu voor je konijn en wens je hier ook heel veel suc6 mee.

Maar als ik jou was zal ik dat met je vader niet hier allemaal neerzetten, we zijn hier voor de konijnen en niet om je vader aftekraken, snap best dat je boos bent en het niet eerlijk vind.

Maar zoek dat dan met hem uit en niet zo hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je toch naar de dierenarts kunt! En als je vanaf nu elke maand wat geld gaat sparen voor de konijnen (of vraag op je verjaardag geld en leg dit apart) en dit niet uitgeeft aan andere dingen, dan kun je volgende keer sneller en zonder problemen naar de DA.

Succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word boos als ik lees dat je nog niet naar de DA bent gegaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ga naar de buren ofzo regel vervoer laat de DA naar jou toe komen en met je vader of iets praten.Of uitstelling op betaling!!!!!!!!!!

Of geef je konijn een beter plekje. Zodat die wel de zorg kan krijgen wanneer het echt NODIG is!!!!!

En inderdaad zoek iets van werk, desnoods klusjes thuis!!!!!!

Maar je hebt overal wel een; maar op dus het is aan jou!!!!

aangepast door JocosoVSGrandeSeñora
Link naar reactie
Delen op andere sites

ben net terug van de DA, Hij heeft een injectie met pijnstiller gegeven en met antibiotica, en ik heb een pijnstiller gekregen die ik 3dagen oraal moet geven. Verder moet ik het heel goed proper houden, haar op handdoeken zetten, deze elke dag verversen en veel sappige groenten geven zodat ze toch nog veel vocht binnenkrijgt.

Volgens de DA was haar tandvlees lichtjes weggetrokken door de stress, dus gelukkig geen inwendige bloedingen of bloedverlies!

Mijn vader heeft me uiteindelijk laten gaan, nadat ik heb gezegd dat Mam het betaald en dat Leonidas al een nieuw thuis heeft gevonden.

De wonde zou op 2a3weken helemaal genezen moeten zijn, en op anderhalve week mag ze af de handdoeken.

Mijn vader zei wel dat Leonidas weg moet binnen anderhalve week :s

aangepast door Tao_Gini
Link naar reactie
Delen op andere sites

Anderhalve week? Ik zal eens kijken of ik haar in de loop van deze week kan komen ophalen... Wanneer ben je thuis? Ik weet niet hoe het dan zal staan met Fungus, desnoods zet ik de binnenkooi buiten voor hem met een doos stro als nachthok, Leonidas zal het hok met de ren beter kunnen gebruiken denk/vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .