Ga naar inhoud

Complicaties castratie.


Lianne22

Aanbevolen berichten

Ja dat dachten ze dus in eerste instantie, dat het dat het idd was. Maar de 2e narcose liet zien dat daar alles inorde was en dat nog vast zat. Hij heeft het echt over een vaatje wat lekt in zijn ehh..zak zegmaar ;). En doordat dat volraakt spat dat eruit (ofzoiets)...

Maar dat was ook wel even schrikken hè? Ook alles onder?

aangepast door Lianne22
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jaja dat is m ;) de enige kkda in Almere geloof ik (waar in Almere woon je dan?) Het is ook wel een pechkonijn dan eerst die naald wat nooit voorkomt, en dan nog eens dit. Maarja hij is wel in goede handen natuurlijk. Ben al wat gekalmeerd:he: thx allemaal!

Ik woon in Almere-Stad, het precieze deel zet ik liever niet op internet haha. Woon wel vlakbij een andere DA maar daar gaan we alleen met de honden naartoe. Die zijn inderdaad niet bepaald konijnkundig, helaas. Dan maar met de auto, trein of bus twintig minuutjes tot een half uurtje reizen. Konijnkundigheid gaat toch voor dan! Ben ik je wel misgelopen vandaag, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kreeg gelijk adrenalinestoot toen ik het bloed zag, beetje zelfde als toen kind naar eerste hulp moest :s Maar heel eerlijk, hier spatte het er niet uit dus denk dat het bij jullie wel een graadje erger was. En sowieso zit je al in de stress door die afgebroken naald (wát een eng verhaal!). Maar is het dan iedere keer hetzelfde vaatje wat lekt? Kan hij dat niet dichtbranden? Eh, dat weet je nu natuurlijk allemaal niet :P

Hopelijk kun je beetje slapen vannacht... Dikke knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon in Almere-Stad, het precieze deel zet ik liever niet op internet haha. Woon wel vlakbij een andere DA maar daar gaan we alleen met de honden naartoe. Die zijn inderdaad niet bepaald konijnkundig, helaas. Dan maar met de auto, trein of bus twintig minuutjes tot een half uurtje reizen. Konijnkundigheid gaat toch voor dan! Ben ik je wel misgelopen vandaag, haha.

Haha dat snap ik maar niet dat je toevallig mijn over buurvrouw bent:he: maar dat is niet zo. En idd konijnkundig gaat voor! Al hebben wij wel mazzel dat hij 3 straten verderop zit. Al vanaf kleins af aan gaan al mijn dieren hier heen trouwens dus de dierenarts voelt verder wel vertrouwd. (al licht het bij de konijnen wel aan wie je hebt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kreeg gelijk adrenalinestoot toen ik het bloed zag, beetje zelfde als toen kind naar eerste hulp moest :s Maar heel eerlijk, hier spatte het er niet uit dus denk dat het bij jullie wel een graadje erger was. En sowieso zit je al in de stress door die afgebroken naald (wát een eng verhaal!). Maar is het dan iedere keer hetzelfde vaatje wat lekt? Kan hij dat niet dichtbranden? Eh, dat weet je nu natuurlijk allemaal niet :P

Hopelijk kun je beetje slapen vannacht... Dikke knuffel!

Zoiets hadden ze idd de 2e keer ondernarcose gedaan waarna wij hem weer om half 8 konden halen toen het weer mis bleek te zijn. En ja het was echt spatten (over de arts) en van alles. Maargoed slapen zal wel wat lastig worden ben ik bang voor. Moet ik ook nog eens werken morgen kan ik er weer niet bij zijn, gelukkig is hij bij mijn vriend verder in goede handen maartoch. Thank u!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jee wat een verhaal Lianne! Denk je je ventje voor een "simpele castratie"weg te brengen.... Maar hadden ze nog niet door dat ze met een pittig mannetje te maken hadden met zo'n naam:p Maar succes met wachten. Hij is in goede handen als ik het zo lees.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Sharon! Ja dat bloed doet het ook gelijk zo angstaanjagend lijken terwijl het 'wellicht' wel mee valt. En die zielige aanblik wat Dollie al zei omdat hij echt net wakker was maakte het gewoon naar. Maarja hopelijk is sambal morgen weer de oude ik hou jullie op de hoogte bedankt voor de lieve berichtjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jee wat een verhaal Lianne! Denk je je ventje voor een "simpele castratie"weg te brengen.... Maar hadden ze nog niet door dat ze met een pittig mannetje te maken hadden met zo'n naam:p Maar succes met wachten. Hij is in goede handen als ik het zo lees.

de DA had nog een leuk grapje. 'nou hier is Sam dan!, Sam?, ja 'bal' kan je nu wel weglaten' haha de leukste thuis zeker:p:he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

de DA had nog een leuk grapje. 'nou hier is Sam dan!, Sam?, ja 'bal' kan je nu wel weglaten' haha de leukste thuis zeker:p:he:

hahahahhahah ohh ik merk dat ikmoe werd, vind hem namelijk echt grappig:$ ja kan die humor wel waarderen als ikloom ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jee wat erg! Niet meer dan logisch dat je hier heel erg van schrikt, dat is menselijk! Ik schrok al toen ik het las, laat staan als het bij mijn konijntje zou overkomen en ik het dus ook nog daadwerkelijk mee zou maken :s

Heel veel sterkte voor "kleine" Sambal! En ook voor jou natuurlijk, denk om je hart en probeer een beetje te ontspannen;)

de DA had nog een leuk grapje. 'nou hier is Sam dan!, Sam?, ja 'bal' kan je nu wel weglaten' haha de leukste thuis zeker:p:he:

Whaha ik vind hem eigenlijk wel erg droog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

mwa heb een soort van geslapen en nu met vette koppijn op mijn werk:p. als het slechter met sambal ging zou de da bellen dat heeft hij niet gedaan tot nu toe dus ik neem aan dat dat goed is:yes:. verder zou hij om 12 uur dan bellen hoe het was/is met sambal en of hij evt naar huis mocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar zitten die hechtingen niet onderhuids?

Ligt geheel aan de DA.. Mijn DA heeft Fred toen wel gewoon gehecht (met oplosbare hechtingen), je hebt DA-en die het lijmen en bij katers wordt het volgens mij niet eens gehecht omdat het snel genoeg uit zichzelf dichtgaat, wie weet werkt dat bij konijnen ook zo?

de DA had nog een leuk grapje. 'nou hier is Sam dan!, Sam?, ja 'bal' kan je nu wel weglaten' haha de leukste thuis zeker:p:he:

Ghehe :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt geheel aan de DA.. Mijn DA heeft Fred toen wel gewoon gehecht (met oplosbare hechtingen), je hebt DA-en die het lijmen en bij katers wordt het volgens mij niet eens gehecht omdat het snel genoeg uit zichzelf dichtgaat, wie weet werkt dat bij konijnen ook zo?

Bobby is inderdaad ook niet onderhuids gehecht. En Alex is helemaal niet gehecht, omdat het volgens de DA snel genoeg dicht gaat.

Ik hoop dat Sambal vandaag weer lekker naar huis mag en snel herstelt van dit avontuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee wat heftig zeg! Dat verwacht je niet zoiets. Je hoort zelden dat er complicaties zijn bij de castratie van een ram.

Bij Bommel was het gewoon aan de buiten kant gehecht, maar hij bedacht dat hij zelf de hechtingen er maar uit moest halen. Mijn DA zei dat je i.p. niet eens hoeft te hechten omdat het schijnbaar heel snel aan elkaar groeit.

Arme Sambal, hij zal wel denken wat wordt mij allemaal aangedaan, maar het is voor het goede doel. Hopelijk is hij snel weer de oude en mag hij vanmiddag weer mee naar huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij brutus was het idd met oplosbare hechtingen gehecht.

tjonge het duurt ook wel lang hoor! ik heb ze al geprobeert de bellen maar op de praktijd nemen ze niet op (logisch daar zijn ze ook niet) stom ook dat ik niet zijn eigen nr heb gevraagd. maargoed ze bellen vast wel:yes:

en ja amatjuh dat vind ook het zielige ervan, sambal is nog maar een baby wat hem nou allemaal overkomt en dan nemen ze baasjes hem niet eens mee naar huis. als hij thuis komt wordt hij extra verwend :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .