Ga naar inhoud

Complicaties castratie.


Lianne22

Aanbevolen berichten

sambal is thuis!! :party::party:

het gaat al veel beter al het bloeden is gestopt en vanacht/vanochtend is het niet meer gaan bloeden. (het was toch iets met een vaatje wat in zijn zak lekte en die raakte vol en knapte tot 2x toe hij kreeg wel nog extra pijnstilling) hij heeft appel/ss/hooi gegeten bij de da en ze hebben goed voor hem gezorgd. hij zegt dat het bijna niet kan dat het nu weer gebeurt maar als het toch gebeurt mogen we hem bellen en komt hij naar de praktijk. er heeft namelijk een andere arts weekend dienst. dat vind ik dan wel top. sambal was wel een bikkel volgens hem:he: hij moet wel nog even 3 dagen medicijnen en hopelijk is hij dan weer de oude!

volgens mijn vriend ziet hij er al beter bij als gister. tjonge nog nooit duurt mijn werkdag zo lang!

aangepast door Lianne22
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gelukkig, een happy end!

Blub is ook niet gehecht, de huid van de balzak werd even tegen elkaar aangeknepen en dat plakte toen zodanig dat het zo gewoon dicht gegroeid is. Toen de DA dat aan de telefoon uit ging leggen dacht ik echt dat ie gek geworden was maar toen ie het liet zien was het eigenlijk heel logisch :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou sambal is flink verwend, hij moest gelijk zijn hok uit (nou eventjes dan!) Hij ziet er wel wat warrig uit enzo en nog een zielig koppie. Maar zo zie ik er ook uit na een wilde nacht met een kater:he: gelukkig blijft alles netjes dicht en eet en keuteld hij normaal. Qua gedrag lijkt hij verder niet echt gestressed of erg onder indruk (gelukkig maar ik zag al helemaal een zwaar getraumatiseerd konijn voor me:p). Ik denk wel dat mocht ik ooit nog een konijn voor castratie wegbrengen dat ik er wel even anders tegenaan kijk maarja gelukkig valt het allemaal mee, en lijk ik degene te zijn die nu het meest getraumatiseerd is (nouja bij wijze van spreken dan:whistle2:)

Thanks voor alle lieve berichtjes!

aangepast door Lianne22
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even een vraagje, gister lag er in zijn hok één (klein) plasje van eerder die dag al. Vandaag zie ik dat daar geen plasje is bijgekomen ook heeft hij niet (of nauwelijks) gedronken. Wel heeft hij veel groente gehad waar hij ook vocht uithaalt maartoch hij moet wel plassen. Mist hij zijn zijn wc? Of moet ik gewoon even afwachten? Of doet het hem teveel pijn? Eten en keutelen doet hij als een gek, mooie keutels ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Lilly had na haar castratie ook niet geplast, terwijl ze gewoon dronk en vochtige groenten at, er blokeerde iets in haar blaas zij kreeg antibiotica kuurtje en na 2 dagen kwam eindelijk plas. misschien is dit iets totaal anders omdat die van mij een voedstertje is maar je weet maar nooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De plasbak gaf de doorslag... Hij zit natuurlijk gewoon op die operatie kleedjes die ook bij de DA in de hokken liggen (daar plaste hij wel op dat kleed dus ja:p). Blijkbaar is hij idd zo zindelijk want ik had de kattenbak er terug ingezet gewoon met kranten en er lag me toch een mega plas! Gelukkig:party:

Arm beest zocht hij ook nog zijn kattenbak.

aangepast door Lianne22
Link naar reactie
Delen op andere sites

De plasbak gaf de doorslag... Hij zit natuurlijk gewoon op die operatie kleedjes die ook bij de DA in de hokken liggen (daar plaste hij wel op dat kleed dus ja:p). Blijkbaar is hij idd zo zindelijk want ik had de kattenbak er terug ingezet gewoon met kranten en er lag me toch een mega plas! Gelukkig:party:

Arm beest zocht hij ook nog zijn kattenbak.

:yes:Het blijven rare beessies hè.....wel fijn dat dat de oplossing was!:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja toch apart dat dat toch blijkbaakbaar een moeilijk punt is. Maar wel het helehok overhoop kunnen halen daar zit hij dan niet mee:p

Ik heb hem nog niet op drinken betrapt, maar ik zie wel dat er iets uit is maar niet zoveel als normaal. Maar hij krijgt veel groente dus ik kijk het even aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow nou ik hoop voor je dat je dan nooit een plasje hoeft op te vangen...... Max is ook zo'n lekkere. In het hok zeikt hij de hele boel onder, maar als ik hem dan in een legen kooi zet om wat plas op te vangen zodat we achter de oorzaak kunnen komen vertikt hij het.

Maar gelukkig heeft hij geplast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .