Ga naar inhoud

Waar is hope farms rabbit super, á 15kg te koop? Brabant


animalfriend

Aanbevolen berichten

Hey Angela,

Ik ben sinds anderhalve maand geleden ook weer overgestapt op HF Super trio. Ik heb aan de dierenwinkel gevraagd, waar ik altijd hooi en bodembedekking koop, of hij aan die grote zak van 15 kg kon komen. Want hij verkocht wel HF voor cavia's, maar niet voor konijnen. Maar hij heeft het besteld, en 2 dagen later kon ik het ophalen. En dat bespaarde mij ook weer verzendkosten. En die man zei dat zodra die zak leeg was, ik weer nieuwe bij hem kon bestellen. Wel fijn, als je daar vaste klant bent, dan doen ze veel voor jou.

Dus als ik jou was, zou ik eens aan de dierenwinkel vragen waar jij naar toe gaat, of hij ook aan die grote zak kan komen voor jou. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Michaela23, ik werk zelf in n dierenwinkel maar ik kan idd ook alleen aan de cavia 15kg komen.......

zal het eens nader onderzoeken ;) thanx

angela

Hihi o ja, das waar ook, jij werkt in de dierenwinkel, even niet meer aan gedacht. ;)

Maar als jij in de dierenwinkel werkt, dan kun jij denk ik ook wel makkelijk aan die 15 kg zak voor konijnen komen. Lijkt mij. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bestel altijd via dewelpenhoeve.nl. Verzendkosten zijn tot en met 30 kg 6.95, dus bestel ik altijd 2 zakken zodat ik precies aan de 30 kg zit.

De zakken zijn 11.50 per stuk, dus dat komt neer op ongeveer 14.50 per 15 kg incl. verzendkosten als je 2 zakken besteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa bij mij in hoogezand pets place verkoopt ook geen hf supertrio alleen voor cavia's. Hij zegt dat ze nu hun eigen merk verkopen daarvoor in de plaats..ja daaaaaaaaag...en nergens verder te koop dus ik moet nu helemaal naar groningen om t daar te halen ..lekker dan..achterlijk gedoe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa bij mij in hoogezand pets place verkoopt ook geen hf supertrio alleen voor cavia's. Hij zegt dat ze nu hun eigen merk verkopen daarvoor in de plaats..ja daaaaaaaaag...en nergens verder te koop dus ik moet nu helemaal naar groningen om t daar te halen ..lekker dan..achterlijk gedoe...

Woon je in Hoogezand? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .