Ga naar inhoud

paprikapitten


Whoopee

Aanbevolen berichten

Ja alleen bij vruchten zijn pitten toch giftig? Maar wat amatjuh zegt dat verteren. Dan zou dat met een tomaat toch ook zo zijn? Of zeg ik nu wat raars:mdr:

Kan niets vinden bij zoekfuncties dat t niet zou mogen. Ook niet dat t wel zou mogen trouwens.

aangepast door Lianne22
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand nog interesse in een recept voor konijn, met paprika? :whistle2: dat is namelijk het enige waar Google me aan kan helpen :P

Mijn eigen konijnen lusten het niet, mijn logeervarkentjes wel. Ik koop het niet speciaal voor ze maar als het wat over is krijgen ze het, zónder pit.. Maar waarom? Geen idee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draakje is niet dol op paprika en Dribbel voorheen ook niet, dus dat kregen ze eigenlijk nooit. Tot Frummel, hij is er helemaal weg van. Ik geef eigenlijk ook al jaren hele paprika's aan de cavia's en nu sindskort ook aan de konijnen... Ik dacht altijd dat je de hele paprika kon geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ammai, Lianne, jij verdient de titel "trouwe ziel"! Bedankt voor het zoekwerk! Het is mijn derde dag hier en ik lig al drie dagen te laat in bed. haha. Enfin, ik moet nu naar boven want Whoopee vraagt zich duidelijk af waarom zij haar hok in moet en ik hier blijf zitten, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ammai, Lianne, jij verdient de titel "trouwe ziel"! Bedankt voor het zoekwerk! Het is mijn derde dag hier en ik lig al drie dagen te laat in bed. haha. Enfin, ik moet nu naar boven want Whoopee vraagt zich duidelijk af waarom zij haar hok in moet en ik hier blijf zitten, haha

Haha het was pup! Te laat naar bed? Heb ik nooit last van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .