Ga naar inhoud

diarree!!


Anjo

Aanbevolen berichten

kijk maar uit als het echte diaree is kan het zijn dat er een bacterie zitten van binnen ik heb ook eens gehoord dat het oook kan komen door de brokken ik zou haar dan gewoon aleen hooi geven want dat stopt de diaree en als die niks drink ken je bij de dieren winkel een soort spuitje halen voor te voeden is normaal voor de baby nijntjes maar ken je ook water mee geven echt waar echt sneu voor je en veel sterkte ermee ik hoop dat het allemaal goed komt

liefst tatjeee xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

zoals je eerder in dit topic kon lezen tatjeee at Koos totaal niets meer,, keutelde niet meer en lag alleen nog maar stil.. zijn darmstelsel lag helemaal stil.. op het moment eet ie nog niet veel dus ik ben allang blij dat hij wat eet... hij heeft geen trek in hooi dus ik ga hem niet alleen op hooi zetten want dan was het alleen maar slechter met hem gegaan (en veel slechter kon het al niet meer

het was echte diarree ja wat hij had maar dat is gelukkig weer over! de keutels worden steeds normaler gelukkig :) na die diarree heeft ie wel een dag op hooi gezeten wat hij toen (zondag) wel at.

water drinkt hij genoeg hoor en met de groentes krijgt hij ook vocht binnen.. een spuitje heb ik ook al meegekregen van de dierenarts,, daar heb ik hem gister wortelhapje mee gevoerd..

okey nu de update :P

het gaat erg langzaam maar ik heb wel het idee dat er vooruitgang in zit. vandaag heeft ie niet super veel groenten op,, wel zijn brokjes. hooi laat hij nog steeds liggen eigenlijk.. wel drinkt hij goed en keutelt hij weer iets normaler! eten gaat allemaal nog met kleine beetjes. toen ik net thuis kwam kwam Koos met zijn hoofdje meteen omhoog :D dat lijkt me in ieder geval een goed teken! hij liet zich uitgebreid aaien en zit soms al eventjes ipv dat hij ligt..

aangepast door Anjo
Link naar reactie
Delen op andere sites

De vooruitgang blijft,, hoe langzaam het ook gaat :D Eindelijk gaat ie wat meer eten en dat mag ook wel want zijn ruggegraat en schouders zijn veel te goed te voelen nu. Aangezien hij nu keutelt heb ik hem gister geen primperan voor zijn darmen gegeven,, wel de pijnstillers nog 2 keer per dag. Gister avond knarste hij een klein beetje met zijn tanden,, daarna heeft hij zijn pijnstiller voor de nacht gehad. Vanmorgen knarste hij niet,, zal ik hem vandaag nog wel 2 keer de pijnstillers geven? Of zou 1 keer misschien ook genoeg zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanmiddag toen ik in de auto zat naar maastricht om het aquarium konijntje op te halen twijfelde ik nog of ik het goed had gedaan hem geen pijnstillers te geven maar volgens mij issie er niet op achteruit gegaan. hij heeft vanavond zijn pijnstillers wel gehad en heeft redelijk gegeten vandaag. ik merk aan hem dat hij steeds levendiger wordt dus ik hoop straks dat het zonder pijnstillers ook okey gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks!!

Het is met 1 keer pijnstilling goed gegaan gister,, hij eet steeds water beter gelukkig :D (helaas lig ik nu zelf ziek in bed maargoed) :P

De dierenarts belde net op om te vragen hoe het met Koos gaat, 1 keer per dag pijnstillers t/m zondag nu en dan even kijken of het vanaf maandag zonder ook goed gaat.. Hij is gaan eten omdat ie geen pijn heeft,, alleen nu is de vraag of het ook lukt zonder de pijnstillers. Keutels zijn weer normaal nu en hij drinkt ook goed! Hopelijk gaat het zo door tot ie weer op gewicht komt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koos is zondag begonnen met goed hooi eten en hij heeft zondag avond voor het laatst pijnstiller gehad!! hij eet sinds afgelopen zaterdag zijn voer en groenten weer goed!! finally :D

tot nu toe kan ik niks raars aan hem ontdekken,, hij knarst niet en eet,, drinkt en keutelt goed.

kunnen we binnenkort echt gaan uitkijken naar een nieuw vriendinnetje :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .