Ga naar inhoud

diarree!!


Anjo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik wist vanmorgen echt niet wat ik moest doen dus heb mijn werk gebeld dat ik echt naar de dierenarts wilde want ik vertrouwde het echt niet!

ik ben geweest en moest hem daarlaten... hij had ondertemperatuur en de combi met al 2 dagen niet eten en drinken was geen goed teken zei de dierenarts. hij moest onder toezicht blijven, er moest een kruik bij en ze gingen hem dwangvoeren.

vanmiddag gebeld: zijn darmen en maag helemaal leeg,, zijn darmstelsel ligt dus stil en hij is afgevallen en wilde nog steeds niet eten. op een klein stukje bloemkool na. kruik lag nog bij hem en ze moest zijn temperatuur nog kijken.

ze hebben een klein scherp stukje van zijn kies gehaald,, verder was zijn gebit in orde en ze dacht ook niet dat het daar aan kon liggen omdat het erg minimaal was. wel zag ze dat hij pijn heeft :(

ze kon geen directe reden geven waarom hij niet wil eten en pijn heeft..

ik mag hem dalijk om 20.00 uur gaan ophalen maar moet hem goed in de gaten houden en hij moet gaan eten!

dus ik heb allemaal lekkere dingetjes voor hem gekocht en hoop zo dat ie straks wil eten,, anders kan ik morgen weer terug..

maak me echt zorgen.. :(

aangepast door Anjo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hele lijst met wat Koos heeft gekregen. Koos heeft na zijn gebits behandeling een heel klein beetje gegeten maar dat ging niet van harte zeiden ze. Ik moet het thuis nu zelf proberen. Gedronken heeft ie gelukkig wel weer. Ik moet morgen terug bellen hoe het gaat. Ik heb een hele fruit en groenten salade voor hem gemaakt maar eten wil hij echt niet..

Hij zit nu bij me op schoot,, hij gaat zometeen en vannacht in zijn hok ipv in zijn ren,, ivm die ondertemperatuur leek me van de grond af even beter. Hij knarst wel met zijn tanden :s ik weet niet zo goed wat dat betekend..

Ik bedacht toen straks nog dat ik al maanden last heb van muizen die ook wel eens uit zijn bakje eten,, zou hij daar niet ziek van zijn geworden? De dierenarts zegt dat het niet kan.. Mja je gaat er toch over nadenken,, ik weet het ook niet.. Wil alleen dat ie zo snel mogelijk weer opknapt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hele lijst met wat Koos heeft gekregen. Koos heeft na zijn gebits behandeling een heel klein beetje gegeten maar dat ging niet van harte zeiden ze. Ik moet het thuis nu zelf proberen. Gedronken heeft ie gelukkig wel weer. Ik moet morgen terug bellen hoe het gaat. Ik heb een hele fruit en groenten salade voor hem gemaakt maar eten wil hij echt niet..

Hij zit nu bij me op schoot,, hij gaat zometeen en vannacht in zijn hok ipv in zijn ren,, ivm die ondertemperatuur leek me van de grond af even beter. Hij knarst wel met zijn tanden :s ik weet niet zo goed wat dat betekend..

Ik bedacht toen straks nog dat ik al maanden last heb van muizen die ook wel eens uit zijn bakje eten,, zou hij daar niet ziek van zijn geworden? De dierenarts zegt dat het niet kan.. Mja je gaat er toch over nadenken,, ik weet het ook niet.. Wil alleen dat ie zo snel mogelijk weer opknapt!!

Jeetje wat naar zeg!! Hopelijk komt t goed en gaat hij eten. Volgens mij valt dat met die muizen wel mee. Maar is t niet verstandiger hem binnen te houden? Aangezien hij nu ook al binnen is en onder tempratuur heeft? Of zeg ik nu iets stoms..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij staat ook binnen hoor ;) Koos is altijd binnen. Hij loopt altijd los door de kamer of als ik niet thuis ben zit hij in zijn ren maar vanwege die ondertemperatuur heb ik hem juist nu in zijn hok zodat hij van de grond af zit (die staat ook binnen) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee zijn ren staat ook binnen,, Koos is altijd binnen.. en hij zit eigenlijk nooit meer in dat hok,, maar die staat ook maar binnen omdat ik anders niet weet waar ik dat ding moet laten. Koos loopt gewoon altijd los binnen in huis of hij zit in zijn ren (ook binnen)

die muizen heb ik helaas ook binnen ja,, stomme plaag waar we niet vanaf komen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, pijnstilling is het belangrijkste maar als ie met z`n tanden knarst dan lijkt het niet optimaal te werken. Weet je wanneer ie de laatste dosis heeft gekregen? Heb je zelf pijnstilling mee naar huis gekregen?

En lieverd, als je het niet vertrouwt meteen de dierenarts bellen. Dit is echt wel een spoedgeval dus voel je niet bezwaard! *virtuele hug*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het irritante was dat de vrouwelijke huisarts waar ik vanmorgen was er nu niet meer was maar haar vader. En ze wel heel leuk op een briefje opgeschreven dat ie bijna niks heeft gegeten,, ik het thuis verder moet proberen en ik haar morgen zeker terug moet bellen maar ik weet dus niet wanneer die voor het laatst wat gekregen heeft. En die vader deed lekker luchtig,, zijn nummer is ook het noodnummer dus heeft weinig zin om dat te bellen vrees ik.. Ik vraag me ook steeds af of ik aan het overdrijven ben omdat ik mezelf zo druk maak...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou wil ik niet heel lullig uit de hoek komen maar bij mijn Camiel deden ze ook vrij luchtig en dat is niet goed gegaan... Er zit een konijnkundige DA in St-Michielsgestel en als ik me niet vergis in Vught, misschien die bellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu nog??

Jazeker! Dit staat er op de site van de DA in Gestel

Darmstasis bij het konijn

Symptomen : algemeen onbehagen, niet willen eten, stoppen met keutelen Behandeling : medicinaal, eventueel infuus 1e advies :...

ZSite-bf60607457.jpg

Symptomen:

algemeen onbehagen, niet willen eten, stoppen met keutelen

Behandeling:

medicinaal, eventueel infuus

1e advies:

absoluut spoedgeval, direct dierenarts raadplegen

Dus.... 073 551 40 15

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .