Ga naar inhoud

diarree!!


Anjo

Aanbevolen berichten

schrik me dood.. ligt ie ineens op zijn zij met 1 oor in de lucht,, ogen dicht en reageerde niet toen ik bij zijn hok kwam en zijn naam riep.. gelukkig wel toen ik hem aanduwde.. halve hartverzakking..

ik heb die pijnstillers gegeven maar dat tanden knarsen doet ie nog steeds.. zou toch wel moeten werken nu zou je denken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

2 keer per dag de pijnstilling dus die krijgt hij zoiezo vanavond nog. ik zag dat hij net wel wat gekeuteld heeft weer maar ik heb primperan net gegeven. eten zit er nog steeds niet echt in,, hij heeft net een klein stukje appel op,, hooi heeft ie helemaal geen zin in :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee de DA weet niet waarom hij niet wil eten en hij pijn heeft.. ze dacht misschien zijn nieren maar daarvoor moeten ze bloed prikken en als ie iets aan z'n nieren heeft kunnen ze daar verder niks aan doen zei ze :( dus ik hoop heeeel hard dat het dat vooral niet is!!!

hij is erg rustig,, heeft de hele dag gelegen is net gaan zitten om zichzelf een beetje te wassen..

eten gaat niet bepaald van harte,, met hele kleine beetjes komt er iets in zijn buikje.. maargoed ik ben allang blij DAT ie iets eet.. hij eet nu een stukje andijvie,, misschien werken die pijnstillers nu dan toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee de DA weet niet waarom hij niet wil eten en hij pijn heeft.. ze dacht misschien zijn nieren maar daarvoor moeten ze bloed prikken en als ie iets aan z'n nieren heeft kunnen ze daar verder niks aan doen zei ze :( dus ik hoop heeeel hard dat het dat vooral niet is!!!

hij is erg rustig,, heeft de hele dag gelegen is net gaan zitten om zichzelf een beetje te wassen..

eten gaat niet bepaald van harte,, met hele kleine beetjes komt er iets in zijn buikje.. maargoed ik ben allang blij DAT ie iets eet.. hij eet nu een stukje andijvie,, misschien werken die pijnstillers nu dan toch...

Ja, ik hoop ook dat hij wat eet! En natuurlijk hopen dat hij niks aan zijn nieren heeft!

Mag ik vragen hoe oud hij nu is? :$

Beterschap lieve Koos! :heart:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé hoi, fijn te horen dat ie wel wat eet! Wat ik me nu bedenk; heeft ie misschien haakjes op z`n kiezen en wil ie daardoor niet eten? (en door het niet eten lagen de darmen stil)

Ik ben er vanavond verder niet meer, morgenochtend hoop ik op goed nieuws! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé hoi, fijn te horen dat ie wel wat eet! Wat ik me nu bedenk; heeft ie misschien haakjes op z`n kiezen en wil ie daardoor niet eten? (en door het niet eten lagen de darmen stil)

Ik ben er vanavond verder niet meer, morgenochtend hoop ik op goed nieuws! :)

Hij heeft al een gebitsbehandeling gehad volgens miij. Maar, dat was ook heteerste waar ik op kwam xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad,, Koos heeft gister een gebits behandeling gehad en zijn gebit zag er prima uit zei de DA. Ik had er zelf ook aan gedacht ja. Weet in ieder geval dat zijn gebit in orde is. Koos heeft wat biks gegeten nog :D zou hij dan toch langzaam aan beter worden? het is wel minimaal wat ie eet allemaal maargoed het is een stap in de goede richting!!

Koos drinkt verder niet meer dan normaal,, ik vind hem zelfs weinig drinken dus ik denk niet dat ie iets aan zijn nieren heeft. Hij krijgt dalijk voor het slapen gaan nog pijnstillers en dan hoop dat ik morgen de hele dag kan gaan werken en hem 's morgens zijn medicijnen kan geven en dan weer 's avonds.

Vraag wel ff of m'n moeder halverwege de dag ff kan checken bij hem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja op 1 kies zat inderdaad een klein haakje maar dat is nu dus weg :) volgens de DA was dat zo klein dat het daar niet aan kon liggen..

hoop dat Koos toch snel wat meer gaat eten,, ik voel zijn ruggegraat en schouders veel te goed :s hij is zoiezo afgevallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja op 1 kies zat inderdaad een klein haakje maar dat is nu dus weg :) volgens de DA was dat zo klein dat het daar niet aan kon liggen..

hoop dat Koos toch snel wat meer gaat eten,, ik voel zijn ruggegraat en schouders veel te goed :s hij is zoiezo afgevallen

Tja, wat verwacht je ook! Als een nijntje niet eet, dan valt hij af ;) Probeer je nog dwangvoeren?

Misschien zijn favoriete "snoepje" ofzo? Of laat hij dat ook links staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dwangvoeren wel gedaan maar zoals verwacht is dat geen heel groot succes.. hij heeft wel wat op maar niet heel veel.. ik ga zo slapen maar eerst nog even een nieuwe fruit/groente schotel voor hem maken en hopen dat ie daar van eet weer!

z'n beschuit heeft ie geprobeerd op te lossen in zijn bak water :P geen succes haha

ja zijn favo snoepje heeft ie wel 1 op vandaag. alleen hooi eten is er nog niet bij,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit ziet er al beter uit :) koos heeft zijn groenten en fruit vannacht op!! gekeuteld, geplast en gedronken! :D

ik heb hem net biks gegeven,, hij at nog niet veel maar goed,, hij at wel meteen ook al was het maar een beetje.

nieuwe groenten/fruit gegeven (andijvie, paprika en appel) en ook daar begon hij meteen aan,, de andijvie heeft ie er

meteen uitgevist! :D de rest laat ie nog wel liggen..

hij heeft wel nu duidelijk voor en af keur voor bepaald eten,, dat had hij niet ( alleen tomaat vind ie smerig :P ) dus misschien dat dit langzaam aan weer terug gaat komen?

Koos heeft net pijnstillers gehad en ik ga nu werken. Ik heb mijn moeder de opdracht gegeven halverwege de dag even bij hem te gaan checken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .