Ga naar inhoud

diarree!!


Anjo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik weet niet of ik moet bellen... hij heeft nu dus wel een klein stukje beschuit op!!! ik heb 'm meteen de hemel in geprezen en hij heeft een beetje gepoept (aan elkaar geplakte keuteltjes)

dat betekend dat wel weer iets daarbinnen in werkt toch??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet of ik moet bellen... hij heeft nu dus wel een klein stukje beschuit op!!! ik heb 'm meteen de hemel in geprezen en hij heeft een beetje gepoept (aan elkaar geplakte keuteltjes)

dat betekend dat wel weer iets daarbinnen in werkt toch??

Ja ik weet het ook niet, volg je gevoel zou ik zeggen. Jij kent Koos het beste en kunt de situuatie het beste inschatten nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja al ken ik deze situatie ook niet echt hoor.. voel me behoorlijk gestresst dat we (koos en ik) dit nu meemaken.. van zijn groenteschotel moet ie echt niks hebben maar een nieuw stukje beschuit wat ik bij hem heb gelegd heeft ie weer een beetje aan geknabbelt!

morgen ochtend ga ik zoiezo direct bellen hoor,, geen twijfel over mogelijk!!

alleen ik vraag me af of ze er nu iets aan kunnen doen aangezien ik alles aan het proberen ben en ze er door de telefoon niet voor kunnen zorgen dat ie eet.. en aangezien hij nu een klein beetje op heeft en gekeuteld heeft... waarom ben ik zo'n twijfelaar!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je dilemma heel goed hoor, jij moet dat doen waar je je goed bij voelt. Als ie nu wat eet en keutelt is het ergste misschien gedaan. Het enige waar ik me wat zorgen om maak is evt. pijn en die kan de DA gelijk weghalen met pijnstilling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee niet toen ik hem meenam!! en omdat mijn eigen dierenarts er niet meer was toen ik kwam kreeg ik alleen een briefje mee wat hij heeft gekregen maar niet wanneer voor het laatst en dat wist die man dus niet...

goed nieuws!! koos heeft ook een klein stukje wortel op,, nu knarste hij niet met zijn tanden!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

en zoiezo ga ik morgen vroeg met de DA bellen!!

de kat wil steeds met Koos spelen,, die snapt niet dat dat nu niet kan dus die loopt steeds voor het hok door,, staat met z'n pootjes ertegenaan om te kijken en net was ie er per ongeluk bij gesprongen (dak staat open) echt zo lief ging ie naast Koos liggen.. heb 'm er toch maar weer even weggehaald ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat was niet zo'n lange nacht,, ik ben nog best een tijd wakker gebleven,, echt veel at hij niet meer,, maar een klein stukje wortel ging er nog in en ik ben blij met alles wat ie wil eten nu.

toen de wekker ging meteen eruit,, Koos deed z'n oogjes open (dat deed ie gister ochtend niet). Hij blijft wel nog steeds liggen,, beweging is er bijna niet,, hij wil eigenlijk alleen maar plat liggen en vind het fijn als ik hem kriebel en aai..

Wel heeft ie mijn overheerlijke groenten/fruit schotel op 2 stukjes na opgegeten!!!! :D en hij heeft wat gekeuteld en een plasje gedaan!! Er is dus in ieder geval weer iets van beweging in zijn darmpjes!!!

Ik heb hem wat biks gegeven en daar heeft ie een beetje van op net. Helaas knarst Koos nog steeds met zijn tanden.. :s Ik vind het zo erg om te weten dat hij pijn heeft...

Ik moet even een paar uurtjes werken,, bel zometeen op het werk gelijk de dierenarts en hopelijk kunnen we er dan vanmiddag heen voor nog een pijnstiller ofzo..

hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat ie gegeten en gekeuteld heeft! Goed plan om nog pijnstilling te laten geven, vraag dan gelijk of je die ook mee naar huis mag voor de nacht. En ga je naar de DA in Gestel? (zou ik wel doen!)

Succes met Koos en werkse vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je naar Vught gaat, laat Koos lekker thuis en ga alleen pijnstilling halen. Je moet hem die stress niet willen bezorgen van het op en neer rijden naar de DA. Je kunt aan de telefoon vertellen dat het beter gaat, maar dat je hem hoort knarsen door pijn en je dus pijnstiller wilt komen halen voor hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen een paar uurtjes gaan werken,, wat was ik blij dat ik naar huis mocht om half 1!! Vond het maar niks om hem de ochtend alleen thuis te moeten laten.. Ik had op 't werk al gebeld naar de DA om te vertellen hoe het ging en ze zei dat ik pijnstillers kon komen halen smiddags.. Ik had idd ook bedacht hem liefst niet weer mee te nemen en dat hoefde gelukkig ook niet.

Ze hadden eigenlijk gister bloed willen prikken ook zei de assistente (Femke) maar dat was er niet van gekomen,, baal ik wel een beetje van want als het nu morgen niet beter gaat dan nu moet ik Donderdag alsnog terug komen om bloed te laten prikken. De DA dacht misschien dat ie iets aan zijn niertjes heeft omdat Koos gister ontzettend veel dronk bij hun. Thuis valt het mee,, hij drinkt wel maar naar mijn idee niet overdreven veel. Het is dus even afwachten nu,, ik hoop dat hij met die pijnstillers beter gaat eten want hij eet maar minimaal en blijft knarsen met zijn tanden :s

Ik heb hem net de Novacam gegeven,, hopelijk werkt het snel.

Ik heb nu wel een darmopwekkend middel meegekregen,, maar ik moest daar even mee wachten omdat eerst de pijnstiller moet werken.

Ook nog spuitje meegekregen om hem eventueel wortelhapjes te kunnen voeren mocht hij echt niet willen eten. Aangezien morgen mijn DA er niet is maar een andere en zoals ze al zei: die heeft geen verstand van konijnen en dan krijg je alleen maar weer pijnstillers mee.

Nu hopen op het beste....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .