Ga naar inhoud

vreemde rode keutels. ooit gezien??


Martje

Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik krijg vanavond 2 konijntjes (die uit amsterdam die nu bij kim&britt zitten)

En dit is wat ze daar geproduceert hebben. ooit gezien? waar komt dit van??

(Ik ga morgen naar DA voor enting, zal het hem ook ff voorleggen...)

k2.jpg

k1.jpg

Sorry voor de grote foto's. maar zo is het wel mooi duidelijk te zien.

groetjes, Martje

Link naar reactie
Delen op andere sites

De DA kon het niet met zekerheid zeggen, maar waarschijnlijk door voer...

Ik ben intussen tot de conclusie gekomen dat ze alleen maar wortel hebben gehad bij vorige eigenaar. Claire, de voedster eet zich een slag in de rondte :P Bernard, de ram is in hongerstaking. nou, bijna dan. hij wil alleen wortel. hij heeft vandaag 5 SS brokjes gehad, verder wil ie niks behalve dus wortels...

Link naar reactie
Delen op andere sites

oe oe! 6 brokjes inmiddels!!

Wie laat nou serieus een konijn overleven op alleen wortel?! Frikkin idiots! ;)

Maar het lijkt mij wel de meest logische verklaring... toch?

Bernard is wel erg lief trouwens, alleen als ik em op mn arm heb, dan kijkt ie me aan alsof ie voor mn slagader gaat. hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tss Konijnen eten toch worteltjes! dat weet iedereen! :P

hahaha ja, dat was ook mijn redenatie, naja. mijn idee over de redenatie van de vorige eigenaar...

Maarja, ik kan bernard niet alleen wortels blijven geven natuurlijk... Dat word dus juichend naast zn kooi staan als er een brokje of hooitje in gaat! en dan belonen met wortel zeker ;)

Tis toch verdorie bugs bunny niet! rare mensen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

oe oe! 6 brokjes inmiddels!!

Wie laat nou serieus een konijn overleven op alleen wortel?! Frikkin idiots! ;)

Maar het lijkt mij wel de meest logische verklaring... toch?

Bernard is wel erg lief trouwens, alleen als ik em op mn arm heb, dan kijkt ie me aan alsof ie voor mn slagader gaat. hahaha

Ik heb ooit een konijn meegemaakt in de opvang die alleen andijvi kreeg geen water of iets anders...

dit koste uit eindelijk zijn leven.( in de opvang met bix)

Dus laat ze rustig over gaan de darmen zijn geen bix gewend...laat staan drinken ze wel?

Met wortel zullen ze dat ook amper gedaan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een idioten zijn er toch op deze planeet.

Inderdaad opletten dat ze wel goed drinken! Niet alleen een drinkfles in het hok doen maar voor de zekerheid ook een drinkbakje.

Gewoon rustig aan doen met het overzetten op andere voeding, zorgen dat de darmen niet van slag raken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze drinken inderdaad niet heel veel, en hebben inmiddels inderdaad een flesje en een bakje.

Heb flink wat wortel ingeslagen, en laat ze rustig overgaan op bix. Dan moet het goedkomen lijkt me :)

het zijn in ieder geval 2 leuke blije konijntjes! (met een voorliefde voor wortel, veeel wortel ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .