Ga naar inhoud

Hoeveel weegt jouw konijn of jouw konijnen?


Daniellespring

Aanbevolen berichten

Je kan ze ook wegen door ze in de vervoersbox te laten lopen/te lokken en daarna ga je zelf met de vervoersbox op de weegschaal staan ;)

( dan moet je natuurlijk wel eerst even zonder konijn, maar met lege vervoersbox op de weegschaal )

Hier weegt Bubbles ongeveer 2 kilo en Binky 1,5 ongeveer ;)

Zo doe ik dat ook ;)

Ze weten al dat als ze in de vervoersbox gaan ze gewogen worden en achteraf een (gezond!) snoepje krijgen :P

Als je er een gewente van maakt leren ze het hopelijk snel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij nader inzien wist ik wel dat ze niet zo klein was maar dat was me allang weer ontschoten, ze lijkt inderdaad net gewoon een (wannabe) NHD naast Brutus :rofl:

nee hoor willy is ook geen kleintje..nouja wel naast brutus. maar een echte ''dwerg'' met brutus? weet niet of dat zo'n goed idee was die zou dan zo onder hem door kunnen lopen haha..of brutus staat er op:whistle2: als brutus straks is uitgegroeid zou dat misschien 13 kilo verschillen :oh: nee gelukkig is willy toch al aan de 3,5 haha:he:

(op de foto's is mijn onderschrift was willy trouwens wel kleiner hoor misschien dat ze daar een dwerg leek, trouwens brutus ook)

aangepast door Lianne22
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .