Ga naar inhoud

Puppynijn is ziek :(


Puppynijn

Aanbevolen berichten

Ik moet het gewoon even ergens kwijt hoor! Ik werk op een statig advocatenkantoor, die snappen niets van huisdierenliefde :bad:

Puppynijn zit bij de DA, verstopping. Gisteravond kwamen we thuis, vrij laat, toen zag ik dat ze niet zoveel gekeuteld had als normaal. Ook had ze niet al haar voer op (en ze kreeg minder ivm niet eten BDK, dus normaal gezien zou het echt op moeten zijn!), maar wel grotendeels haar groenvoer.

Vanmorgen geen enkel keuteltje op de bak en een lamlendige nijn die in een hoekje zat.

Helemaal niets gegeten van t verse voer van gister. Ze zit nu dus bij de DA (die heel lief is, want die heeft haar spoed voorrang boven alles gegeven!) en ik zit op mn werk te balen dat ik niet zelf met haar bij DA kan.

Ook raar trouwens, ze had zondag een enorme drol. Nee, dat viel geen keutel meer te noemen. Zo groot als een veldmuis! Heeft iemand dat wel eens meegemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

update: DA was blij dat we zo snel gekomen waren en komt wel goed. Alleen, nijn moet nu heel goed in de gaten gehouden worden, afgetelde hoeveelheid voer en veel hooi en dan vanmiddag als ze nog niet gegeten of gekeuteld heeft, dwangvoeren en naar DA vanavond.

Heb gelukkig geregeld dat ik om drie uur naar huis mag (t is niet de wereld, maar ik zit alleen, dus dat ik dit heb kunnen regelen is fijn) en mn baas zei net dat ik nijn anders morgen wel mee mag nemen naar kantoor. Lief, maar dat schiet natuurlijk niet op :)

(Zou wel gezellig zijn.. dat wel! :yes:) Dus als het echt slecht blijft gaan, moet ik wat anders verzinnen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

sterkte met Pupynijn!

Als je de kans hebt haar mee te nemen naar het werk en het voor haar niet te belastend is zou ik dat zeker doen....kan je haar goed in de gaten houden.

Beter dan zo als dat je haar de hele dag alleen thuis zou moeten laten...(je baas heeft dus wel een beetje gevoel voor dieren anders zou hij dat niet zeggen!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dollie! (weet niet of je je echte naam hier gebruikt, die weet ik nog wel hoor!) t is een beetje druk geweest.. studie, werk, huis, blegh. :$

Hoe is het met jou en de pluizigers?:love:

Afijn, Nijn heeft Metacam (12 ml), ciseral (0,85ml) en dwangvoer. Ze heeft wel haar frambozenblaadjes opgegeten uit zichzelf, dus dat is een goed teken! Maar we hebben haar toch 10cc dwangvoer gegeven, gewoon omdat ze al zo lang niet gegeten had en ze niet aan haar hooi en korrels at. En toen ik bij de DA was, bedacht ik me dat er één hooi-ding is dat ze vroeger heeeeel lekker vond, zo'n hooihuisje. Dus maar zo een voor haar gekocht, want alles dat ze aan hooi/vezels binnenkrijgt is goed :he:

En daar begon ze dus inderdaad meteen aan te knagen. Ook thimotee hooi gekocht, maar ook die hooi vind ze niet lekker. Tja.. ze is nooit echt gek geweest op hooi..

Maar, er gaat inmiddels dus aan de voorkant voeding in en aan de achterkant begint het er uit te komen. Nog niet schokkend veel, maar er zit beweging in (stinkt wel :beurk:).

We hebben besloten haar morgenochtend voor we gaan werken nog zo'n spuit voer te geven voor de zekerheid en een heleboel groen (ze eet altijd veel groen) en dat het wel goed gaat dan. Nou ja, tenzij ze morgen weer zo zielig is.. maar daar gaan we niet van uit! Jippie! Crisis weer afgewend :party:(ik ben nog stééds een optimist! :mdr:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .