Ga naar inhoud

prijs hope farms?


Blackyy

Aanbevolen berichten

hee,

een vriendin vertelde mij dat hope farms net zo goed is als SS en goedkoper.

kom ik bij de dierenwinkel: even duur :P

om even to the point te komen: is HF goedkoper dan SS, en hoeveel betalen jullie ervoor? in 15 kg zakken is het ook goedkoper.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar halen jullie die grote zakken van HF? Bij de dierenwinkel hebben ze alleen die drie kilo zakken, maar er zijn dus grotere? Beter.. Ik betaal 6,45 voor een 3 kilo zak btw. Daar betaal ik het dubbele voor SS bij de dierenarts (en dierenwinkel), gelukkig vinden de HF ook lekker! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chani, helaas niet bij iedere Intratuin, in Enschede en Almelo in elk geval niet. Ik heb er ook een tijd naar gezocht, en uiteindelijk HF supertrio gevonden bij een ander tuincentrum bij mij in de buurt (geen landelijke keten). Helaas zijn ze lang niet altijd op voorraad dus ben ik verder gaan zoeken op Internet. Nu zag ik op chewies-online (hier koop ik meestal SS) ook zakken van 15 kg liggen, maar het wordt hier Hope Farms supertrio Breeder genoemd. Weet iemand of dit gelijk staat aan de normale zakken? Of bestaat er ook een variant met extra eiwitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

:) Sorry Chani, klinkt inderdaad onduidelijk; Maar het is geen keten ofzo, een stal met een dierenvoedingsgedeelte in een durpje in Zeeland.. wilde eigenlijk vanaf het begin supertrio gaan voeren, maar kon er niet zo makkelijk aan komen, toen ik ontdekte dat die stal ook hope farms verkocht, heb naar de prijs geïnformeerd en gevraagd of het in het assortiment bleef, dus als de biks die ik nu geef op begint te raken ga ik mengen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Chani, helaas niet bij iedere Intratuin, in Enschede en Almelo in elk geval niet. Ik heb er ook een tijd naar gezocht, en uiteindelijk HF supertrio gevonden bij een ander tuincentrum bij mij in de buurt (geen landelijke keten). Helaas zijn ze lang niet altijd op voorraad dus ben ik verder gaan zoeken op Internet. Nu zag ik op chewies-online (hier koop ik meestal SS) ook zakken van 15 kg liggen, maar het wordt hier Hope Farms supertrio Breeder genoemd. Weet iemand of dit gelijk staat aan de normale zakken? Of bestaat er ook een variant met extra eiwitten?

ohh okee, dat wist ik niet, maar kunnen die vestigingen dat niet bestellen dan?

en die breeder is inderdaad anders ja, al weet ik uit mijn hoofd niet precies hoe e nwat. maar die zou ik niet kopen voor gewone huiskonijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:) Sorry Chani, klinkt inderdaad onduidelijk; Maar het is geen keten ofzo, een stal met een dierenvoedingsgedeelte in een durpje in Zeeland.. wilde eigenlijk vanaf het begin supertrio gaan voeren, maar kon er niet zo makkelijk aan komen, toen ik ontdekte dat die stal ook hope farms verkocht, heb naar de prijs geïnformeerd en gevraagd of het in het assortiment bleef, dus als de biks die ik nu geef op begint te raken ga ik mengen.

aha, okee ik snap het. tja, ik wet verder ook niet of je het online zo goedkoop kunt krijgen.

maar wellicht dat anderen het dan bij een ander tuincentrum kunnen krijgen of bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .