Ga naar inhoud

en dan heb je ineens 2 patientjes......


wupsie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 125
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

maar ss zou juist ontwikkeld zijn zodat het moeilijker te kouwen zou zijn..... nou ja maadnag maar eens overleggen met de DA. ben nu op internet aan het zoeken, maar kan alleen maar vinden dat er voldoende calcium moet zijn zodat de eizen neit los gaan zitten waardoor ze scheef gaan staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

max is raar.......nu eet hij wel weer de brokken...... maartoen ik hem met de spuit voerde hoorde je zijn kiezen wel helemaal over elkaar schuren.

maar kan het dat hij vanochtend niet at omdat zijn tong ofzo mondje zeer doet? dat nu hij vandaag wat rustiger aan heeft gedaan, het weer beter gaat met de wondjes waardoor hij nu wel eet? maar goed ga frank zo toch maar uitleggen hoe hij met de spuit moet voeren voor het geval het toch nodig mocht zijn van het weekend:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ss zou juist ontwikkeld zijn zodat het moeilijker te kouwen zou zijn..... nou ja maadnag maar eens overleggen met de DA. ben nu op internet aan het zoeken, maar kan alleen maar vinden dat er voldoende calcium moet zijn zodat de eizen neit los gaan zitten waardoor ze scheef gaan staan.

Dat is wel zo, maar dan nog is het relatief veel makkelijker te kauwen dan hooi of groente. Er zitten immers veel meer voedingsstoffen in een SSje dan in een sprietje hooi. Bij wijze van moet Max 3x zo veel sprieten hooi eten als SSjes om vol te zitten. Misschien dat BBT van Oxbow een optie is voor Max, nog meer vezels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb max en mini na overleg met de da weggebracht.

Het hele weekend heeft hij goed gegeten. maar omdat zijn kiezen maandag al wel te lang waren is de kans erg aanwezig dat hij deze week wer een keer stopt met eten. en met een beetje geluk is dat weer vrijdag, aangezien vrijdag zijn favo dag is om te stoppen met eten...:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

nouhou!!!!!! de da belde net. Max wordt weer niet goed wakker en heeft nog niet gegeten dus hij moet blijven. zou terug bellen na met frank te hebben overlegd, maar nu lukt het niet meer om te bellen. krijg na een tijdjezo'n fax-toon.:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wups, heb je rescue-remedy in huis? Dit zou je hem kunnen geven als hij niet goed bijkomt uit de narcose. Het helpt om zijn functies sneller te herstellen. Moet je natuurlijk wel eerst de DA zien te bereiken:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik mag morgen bellen om 9 uur hoe laat ik ze mag halen. de vorige keer duurde het ook zo lang maar toen was ik gewoon eigenwijs:p maar hij moet nu wer in het hok dus moetie niet helemaal wiebelig zijn. hij moet gewoon echt afvallen zodat hij minder vet heeft waar de nacose in gaat zitten. heb geen bach in huis, maar misschien dat ik daar toch eens aan moet gaan denken........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nahhh echt! Afgezien van het feit dat knaagstenen zo heerlijk gezond zijn (zeker voor een konijn waarbij de week daarvoor nog een echo gedaan is vanwege plasjes met veel calcium!!) helpen ze volgens mij ook alleen voor het afslijten van de voortanden.............. :')

Fijn dat ze weer thuis zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou gister ging het heel goed....tenminste dat denk ik wel....volgens mij heeft hij toen gewoon brokken gegeten.

maar vanmorgen moest hij weer geen brokken :( wel een paar hapjes witlof dus maar weer watcritical care klaar gemaakt. dit pakte hij ook wel een beetje uit het spuitje. niet van harte maja. ook nieuw hooi vond hij niet interessant. dus toch maar carpofen gegeven. en nu een poosje later eet hij wel hooi. hij zal dus nog wel een zeer mondje hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .