Ga naar inhoud

Castratie Gos


Quin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 107
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gos zal wel wraak nemen omdat je haar naar de DA hebt gebracht :P Voor straf krijg jij geen knuffels haha. Over een paar dagen is het vast weer goed.

Ik vind het toch ook weer spannend worden, over 2 weken zijn mijn andere dames aan de beurt. Ik hoop dat het net zo goed ging als bij Svennie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
Gos zal wel wraak nemen omdat je haar naar de DA hebt gebracht :P Voor straf krijg jij geen knuffels haha. Over een paar dagen is het vast weer goed.

Ik vind het toch ook weer spannend worden, over 2 weken zijn mijn andere dames aan de beurt. Ik hoop dat het net zo goed ging als bij Svennie..

Ik denk ook dat dat het is, haha ze vind me vast schijnheilig.. Eerst naar de DA brengen voor een operatie en nu om knuffels smeken? No way! (lijkt op mij, haha! Maar als het goed is, is ze dan ook heel erg vergevingsgezind ;))

Aii nog twee dames joh, 'gelukkig' heb je er nu 'ervaring' mee (sorry kan niet op de ethische woorden komen).. Scheelt denk ik al een hoop, je weet in ieder geval wat je kan verwachten.. Enne als Svennie zo sterk is geweest twijfel ik er niet aan dat de andere twee dames het net zo goed zullen doen! :yes:

aangepast door Quin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het, maar het blijft toch spannend. Ieder konijn is anders..

Ik was de vorige keer al goed voorbereid, dat scheelt ook al een hoop. Ik let nu steeds op welke groenten ze als eerste op eten, in de hoop dat ze die straks meteen eten na de castratie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De castratie is nu 8 dagen geleden en alles is prima gegaan in de tussentijd.. De wond ziet er (denk ik) goed uit. Er is niet heel veel bijzonders te zien.. Kan ik m'n koppeltje weer naar buiten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer moet je op nacontrole? Misschien dat je dat eerst afwacht?

Maar ik denk dat ze wel weer naar buiten kunnen hoor, het is vooral de eerste paar dagen dat ze binnen moet zitten omdat ze zelf de temperatuur moeilijk op peil kan houden na de narcose.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoefde niet op controle zolang er niets vreemds aan te zien was.. Hij had geen hechtingen gebruikt maar weefsellijm (geloof ik dat het heet).. Ik ben vanmiddag even naar het spreekuur geweest, gewoon voor de zekerheid (beter een bezoek te veel dan te weinig zeg ik altijd maar).. Al was Gos het daar niet mee eens, ze vertikte het eerst om dat enge kooitje in te gaan.. Het was hartstikke druk bij de DA.. Veel hondjes maar geen één blafje.. Wel een hoop lawaai door het gestamp van mijn dame, mevrouwtje was het er overduidelijk niet mee eens dat ik haar wéér naar die enge man moest brengen ;)

De wond zag er prima uit en ik kon haar met een gerust hart naar buiten doen, dus ze zitten sinds vanmiddag weer lekker in hun vertrouwde omgeving :) Tot grote vreugde van beide! Waauw zoveel binkies achter elkaar heb ik nog nooit gezien, toch leuk dat ze écht blij zijn met hun verblijf haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat ze weer lekker buiten zitten!

Fred en Feline zijn vijf dagen na de castratie al weer naar buiten gegaan (alleen de eerste dagen nog niet op stro) omdat Fred echt uit zijn doen was binnen, hij liet al zijn BDK liggen, zodra ze buiten zaten was dat over. Was ook geen enkel probleem voor Feline en d'r wond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .