Ga naar inhoud

tomatoOo


daph-91

Aanbevolen berichten

Alleen als de tomaten nog groen zijn zijn ze wel giftig!

Hier smakken ze ieder dag hun 'snacktomaat' op... kocht ze nooit voor onszelf ('belachelijk duur in verhouding tot gewone tomaten' ahum), maar ik vind ze perfect van maat voor de nijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier krijgen ze per dag één kerstomaat per koppel.

Niet hun lievelingskost maar het is wel altijd op aan het eind van de dag.

Wat ik vroeger deed was de pitten verwijderen omdat ik dacht ergens gelezen te hebben dat die giftig waren,

maar dat blijkt niet te kloppen, dus nu krijgen ze de tomaten altijd volledig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel grappig, Toet is wit en heeft dan altijd een rode vlek rond haar mond als ze net een stukje tomaat op heeft.

Ik heb vandaag bij de intratuin een tomatenplant gekocht, omdat ik de tomaten erg duur vind in de winkel. Maar de nijnen vinden het erg lekker en ik zelf ook dus ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel grappig, Toet is wit en heeft dan altijd een rode vlek rond haar mond als ze net een stukje tomaat op heeft.

Hahaha bij Gos ook... Sopt ook zo lekker he ;) Gos is ook helemaal verzot op tomaatjes, na witlof is dat toch echt haar echte favoriet..

quin-6680-albums-gos-picture28310-hmm-tomaatje.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, die willen natuurlijk niet van de Nederlandse 'wasserbomben' zoals de oosterburen onze kastomaat lang hebben genoemd. Zelf vind ik de kerstomaten, cherrytomaten, snacktomaten en de echt pomodori ook veel lekkerder eigenlijk ....

Leuk hè al dat gesmak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .