Ga naar inhoud

arme Fien!


EliseD

Aanbevolen berichten

Goed zo Fien. Hopelijk gaat het nu alleen nog maar verder bergopwaarts. Ik blijf hier duimen tot het weer helemaal goed met haar gaat. Dit klinkt in ieder geval erg positief.

Knuffel voor jullie allebei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jeetje wat een verhaal! Ik heb zojuist ook je waarschuwing gelezen en direct de hooibal bij ons verwijderd. Ik vond het sowieso al ondingen, dus nu had ik een goede reden om hem weg te halen!

Ik wil je bij deze enorm veel sterkte wensen en beterschap voor jou én Fien.

Ik heb alle konijnen opgedragen om te duimen dat het goed komt (en dat komt het ook, als alle 8 konijnen doen wat ik zeg!)

Sterkte!! :bunny4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, wat een super goed nieuws!!!

GO FIEN GO!!!!!!!JE KANT HET!:party::party:

Even kijken, mijn eigen duimen is 2 en dan 6 konijn maal 4 pootjes omhoog is 24, plus die 2 is dus al zesentwintig

Heb de hondjes gevraagd en zij duimen ook dus 8 pootjes erbij, zoonlief wou ook wel even duimen dus nog 2 erbij, is al 36 duimen/pootjes de lucht in voor jouw Fien:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schandalig, die kwam zich zeker beledigd melden?

Nou ik ging een sigaretje(jaja foei foei) in de garage roken en toen zag ik haar zitten in de kooi en ze keek me echt zo aan van......Nou ja zeg:grrrrrr:

Opes, sorry Karlie:whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was de hamster nog vergeten dus komen nog 4 pootjes bij:mdr:

Nou, dan heb ik nog 4 honden, in totaal dus 16 poten, die mee kunnen duimen.

Zonder gein: hoe is het nu met Fien? Is ze de nacht goed doorgekomen?

Ik hoop dat alles goed komt met haar!!

Nogmaals sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt niet langer gestaakt in de keutelfabriek! Deze draait weer op volle kracht! Ze doet het goed, heeft al het hooi op en vanmorgen ook haar groente.

Ze mag dadelijk even rondhuppelen zodat alles nog beter gestimuleerd wordt en alles alles in orde blijft mag ik haar vanavond ophalen!!!:bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .