Ga naar inhoud

arme Fien!


EliseD

Aanbevolen berichten

Ik duim voor jullie allebei dat het allemaal snel goed komt. Wat zul je geschrokken zijn! Bijna niks is erger dan je beestje pijn zien lijden... Sterkte en beterschap voor jou en Fien!

ps

Bij ons is het hooiballetje aan het plafond van het hokje gemaakt: simpel ringetje indraaien en daaraan het balletje vastklikken. Misschien een tip...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Net bij Fientje geweest, wat een arm hummeltje..Gelukkig mocht ik bij haar van de DA. Ze eet nog steeds niet zelfstandig, terwijl ze wel pijnstilling krijgt. Ze houden haar goed in de gaten gelukkig en heb erg veel vertrouwen in de DA. Ik heb alles meegenomen, wortel, boerenkool, witlof, komkommer, andijvie. Ik wil haar aan het eten krijgen, maar helaas lukte dat niet. Hoopte dat ik een wonder kon verrichten..Ik heb haar knuffel ook gebracht (die heb ik er bij gezet toen ik dacht dat ze eenzaam was en ruikt naar haar. Ook haar deken en eigen voerbak heeft ze.

Ze is slap, somber en gelaten. Alle groente heb ik daar gelaten en de assistente gaat het ook proberen te geven. Zucht….

ZaZa, nee ben nog niet naar de huisarts geweest. Ik denk altijd dat het zelf wel overgaat, ga zo toch even bellen! Waar kan ik een waarschuwingstopic starten?

aangepast door EliseD
Link naar reactie
Delen op andere sites

De rubriek Huisvesting is wel een mooie plek...

Verstandig dat je er even naar laat kijken Elise..Een val van een paard kan aardig aankomen en voor je het weet loop je met iets dat vrij makkelijk te verhelpen is, maar niet vanzelf over gaat (dat is dus vaak zo).

Dat is zonde van je tijd en je pijn, maar ook van je lijf.

Ik vind het echt rot voor je dat Fiem er zo aan toe is.

Ze lijkt wel in shock...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze boekt niet echt vooruitgang, ze wordt lekker warm gehouden en heeft pijnstilling. Word een beetje moedeloos. Ik hoop dat ze gaat eten, alles is klein gesneden en wordt haar aangeboden. Dwangvoeding wilt ook niet echt, ga zo maar weer eens bellen.

Ik zal mijn topic zo openen!

Mijn ukkie is 1.75, dus heb een flinke klap gemaakt. Kan morgenvroeg terecht, bedankt voor je medeleven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaatje wat erg zeg arme fientje hoop dat ze snel opknapt en inderdaat hoef je je niet schuldig te voelen dit is een ongeluk en hier kan je echt niets aan doen ik weet dat het makelijk praten is maar probeer je zelf niet te hard te straffen en ga zo snel mogelijk met je rug naar de dokter je hebt er maar een wees er zuinig op heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou en fientje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is schrikken zeg! Ongeluk zit in een klein hoekje, daar kan jij niks aan doen. Ik denk dat het wel een belangrijke waarschuwing is voor anderen. Hopelijk komt Fientje er snel bovenop. Inderdaad opletten dat ze niet uitdroogt. Sterkte voor haar en voor jezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat zul jij geschrokken zijn!

Ik heb hier wel hooiballen omdat ze uit ruifjes niet echt eten... dan trekken ze alles eruit en gebruiken het als bodembedekking... Maar iedere keer weer als ik de ballen vul let ik er extra op dat de deurtjes goed gesloten zijn want je weet maar nooit... en dan lees je dit! Bah!

Hopelijk knappen jullie samen snel op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg! Kan me voorstellen dat je je rotgeschrokken bent.

Wat een nachtmerrie, dat zoiets stoms als een hooibal, zoveel schade kan aanrichten..

Word snel beter, lieve Fien!!

Sterkte Elise, en vergeet vooral niet zelf ook naar je huisarts te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Elise, ik zal heel hard gaan duimen voor je meisje. Heb hier meteen de hooiballan weggehaald. Ik hoop dat Fien er weer bovenop komt. En dat het met jou ook gauw weer beter gaat.

Sterkte meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft gegeten!! :bounce: Ze heeft wat stukjes appel op en begon later aan haar witlof! Ik zat als een klein kind te huilen bij de dierenarts. Later begon ze haar hokje te onderzoeken, alles met haar geur te markeren en een beetje hooi te eten.

Ik heb er bijna een uur bij gezeten, volgens mij vond ze dat nog gezellig ook. Haar knuffel en deken hebben echt baat gehad.

Toen ik net naar huis was belde de assistente, er lagen keutels!! Ik ben zo vreselijk blij, ik hoop dat ze volhoudt!

Thanks lieve mensen, ik kreeg tranen in mijn ogen van jullie lieve reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft gegeten!! :bounce: Ze heeft wat stukjes appel op en begon later aan haar witlof! Ik zat als een klein kind te huilen bij de dierenarts. Later begon ze haar hokje te onderzoeken, alles met haar geur te markeren en een beetje hooi te eten.

Ik heb er bijna een uur bij gezeten, volgens mij vond ze dat nog gezellig ook. Haar knuffel en deken hebben echt baat gehad.

Toen ik net naar huis was belde de assistente, er lagen keutels!! Ik ben zo vreselijk blij, ik hoop dat ze volhoudt!

Thanks lieve mensen, ik kreeg tranen in mijn ogen van jullie lieve reacties!

Super!!

We blijven duimen dat het goed blijft gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .