Ga naar inhoud

Konijn aan beide achterpoten verlamd, heeft iemand tips?!


beetle

Aanbevolen berichten

  • Reacties 155
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee ik zelf niet, maar mijn nichtje wel en zij is toen naar hem toe gegaan. Het heeft bij haar konijn helaas niet meer geholpen, maar hij heeft er alles aan gedaan. Zij gaat al haar hele leven met de nijnen naar die DA en ik hoor van meerdere mensen dat ze heel tevreden over hem zijn.

Hij geeft ook duidelijk aan wanneer hij van mening is dat een dier geen waardig bestaan meer heeft.

Hopelijk is dit voor jou niet aan de orde, maar ik vind het zelf wel fijn als een DA eerlijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft idd niet gekrijst. Omdat mijn konijn een langharige is moet ik hem een paar keer in de week kammen. Soms heeft ie weer een paar klitten en als ik die heeeeel voorzichtig uitkam piept ie wel eens omdat het een beetje pijn doet. Ik had verwacht dat ie nu ook wel zou piepen ofzo maar hij is er erg rustig onder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft idd niet gekrijst. Omdat mijn konijn een langharige is moet ik hem een paar keer in de week kammen. Soms heeft ie weer een paar klitten en als ik die heeeeel voorzichtig uitkam piept ie wel eens omdat het een beetje pijn doet. Ik had verwacht dat ie nu ook wel zou piepen ofzo maar hij is er erg rustig onder.

Heeft je DA getest of er nog iets van reactie was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze legde hem half op de tafel met enkel de pootjes buitenboord zeg maar. Daarop deed hij niets maar toen ze onder in zn pootje kneep zei ze wel dat ze enige reactie voelde. Ik probeer dit thuis ook telkens maar helaas zonder echte respons...Weet ook niet of zij dit op een speciale plek deed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt ik adviezeer je ga naar een goede konijnkundige dierenarts.

ik heb ooit ongveer het zelfde mee gemaakt alleen ik ontdekkte mijn konijn smorgens verlamt in haar kooi. ik ben zo snel als ik kon naar de da gegaan de da die ik nodig had was er niet maar wel de vader dus ik hoopte dat hij dan ook verstand van konijnen zou hebben. hij vertelde mij dat ze een rugblessure had en heeft haar toen een spuitje gegeven en dat ik haar thuis in haar hok op een krant moest leggen en eten en drinken op een schoteltje erbij zetten zodat ze kan eten. maar ze kon helemaal niks. ik kende bb nog maar net dus wist nog niet zoveel van konijnen maar had wel gelezen wat je kunt geven als dwang voer maar het had niet geholpen ze is toen die zelfde dag smiddags overleden.

ik wens je ontzettend veel sterkte met je nijn en ik hoop dat ie beter wordt.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een rechtstreekse link naar Kerel? Ik heb gezocht maar kreeg heel veel resultaten en krijg de juiste niet gevonden. Misschien kijk ik er overheen want ben nogal gaar na een nacht zonder slaap met al die zorgen om Beetle en heb vandaag weer bijna de hele dag bij zn kooi gezeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig geen gekrijs, dat is in elk geval een teken dat je konijn op dat moment geen hele erge pijn heeft gehad. Tenminste als ik kijk naar Nala, echt dat wil ik nooit meer horen....

Ik zou morgen gewoon naar een konijnkundige DA gaan. Dan mss toch een foto van de wervels laten maken om te kijken of er iets te zien is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk heeft ie idd niet al te veel pijn gehad. Hij bleef er daarna erg rustig onder dus in eerste instantie dacht ik dat ie toch goed op de pootjes terechtgekomen was...totdat ik hem zachtjes op de bank neerzette en de achterpootjes zielig weggeleden.

Zou fijn zijn als ze morgen iig een foto willen maken ja. Gisteren wilde de arts dat niet doen omdat ze niets zou zien maar dat is wel erg makkelijk praten. Ga morgen zoveel mogelijk info/zorg proberen in te winnen om hem er weer bovenop te helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga nu proberen wat te slapen want ik ben doodop. Ik zet Beetle naast mn bed en mn vriend houdt hem in de gaten totdat hij naar bed gaat. Ik zet de wekker vanacht nog een paar keer zodat ik kan kijken hoe het met hem gaat. In ieder geval bedankt voor de berichten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .