Ga naar inhoud

plzz kijk hierbinnen over mijn konijn, misschien heeft die een ziekte!


.123.

Aanbevolen berichten

  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wij weten wat te weinig van jouw konijn om een dierenarts goed te woord te staan vrees ik, wat de anderen ook al zeggen. Bel je ouders nog eens. Je kunt met hen overleggen over een DA bellen, dan weten ze ook wat je aan het doen bent.

Succes ermee! Knuffel voor je nijntje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

allereerst als je vraagt aan mensen om voor je te bellen moeten ze eerst weten waar je woont of in ieder geval welke omgeving

als je konijn niet eet en niet drinkt en zijn poep geen keutels maar een drapje is. Dan is er iets heel ernstigs aan de hand. Geloof me ik weet genoeg van konijn om 100% zeker te weten dat elke dierarts die ik bel mij zegt onmiddelijk met het konijn langs te komen.

Je konijn heeft een vermoedelijk een probleem met zijn darmen ze liggen of stil of hij heeft gas. Daar moet de dierenarts een konijn voor zien. Dat is echt heel erg belangrijk.

Bij een konijn is dat heel erg ernstig en ik denk dat als je tot maandag zou wachten je konijn het niet haalt. Gaat heel erg snel bij een konijn.

Ik begrijp heel goed dat het voor jou als 13 jarige heel lastig is allemaal. Maar is er niemand in de buurt waar je heen zou kunnen gaan? Buurman/vrouw, oom of tante in de buurt, vriend/vriendin van je ouders?

Bel even met je ouders (ze zullen denk ik wel een telefoonnummer hebben achter gelaten) om te overleggen en probeer dan een volwassenen te vinden in je buurt die je wil en kan helpen. Ik lees in je berichtjes de lichte paniek die je hebt dat is heel begrijpelijk. Maar je moet proberen even rustig te worden. alles op een rijtje zetten en een volwassenen vinden of in ieder geval iemand die jouw kent, bij je in de buurt is om een dierenarts te bellen en die daarna meteen met jou en je konijn naar de dierenarts toe kan gaan.

je moet er echt vaart achter zetten. Elke uur wat je wacht kan er een teveel zijn

aangepast door Saf
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft geen zin om voor jou te bellen

kijk zelf even in het telefoonboek en bel zelf of kijk hier op bb in de lijst of er een DA bij jou in de kk lijst staat.

Alleen jij kan de dierenarts te woord staan wij niet....

En eens moet de eerste keer zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook belangst. -.-

Maar je moet gewoon bellen naar de dierenarts het is echt niet eng ofzo. Anders bel je, je ouders en zeg dat je ermee zit enzo? Zij willen vast wel voor je naar de dierenarts bellen als je niet durft ofzo. Of je zoet op internet wat het is wat je konijn heeft en als je dat niet weet moet jegewoon de dierenarts bellen. :yes:

xx. sophie

Link naar reactie
Delen op andere sites

snik srry maar laat maar dan als er niemand wil bellen

nou sorry hoor...:grrrrrr:

maar omdat jij een bang bent om te bellen laat jij je konijn maar pijnleiden..

als je ouders wat hebben, laat je die dan ook liggen omdat je geen 112 durft te bellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .