Ga naar inhoud

plzz kijk hierbinnen over mijn konijn, misschien heeft die een ziekte!


.123.

Aanbevolen berichten

sorry maar iedereen hier probeert je te helpen. als jij geen atwoord geeft op de vragen kunne we je niet helpen.

ook is je al meerdere malen uitgelegd dat het niet bellen niks te aken heeft met niet willen, maar niet kunnen! wij weten niet welke DA we voor jou moeten bellen, we kennen jou konijn niet, weten niet hoe alles er uit ziet wat jij in het hok hebt gevonden.

Bel je ouders, oom en tante, buurvrouw/ buurman opa oma maakt niet uit iemand die je kan helpen!. Je bent nu bezig om het ons probleem te maken. Wij KUNNEN je niet helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mmmmmmm... ik heb niet het idee dat het heeeel ernstig is. Ik zou nog even kijken hoe ernstig het is. Als je het idee hebt dat het heel ernstig is: bel je ouders dan kunnen zij iets met de DA regelen ofzo of wacht tot ze thuis zijn en leg het dan uit ofzo. nou en als het niet zo heeeeeeeeel ernstig is: afwachten tot morgen en als het dan nog steeds slecht is dan zou ik wel fftjes de DA belln (btw:DA=DierenArts)

xx.sophie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja..

dee ik ook ;)

als je een beetje rond leest hier kom je er snel achter dat en konijn niet zomaar geen zin heeft in eten. Een konijn moet eten. Als het 12 uur niet eet wordt het kritisch en kunnen de darmen stil komen te liggen wat het einde kan betekenen voor je konijn. Dit konijn is Duidelijk ziek en heeft medische zorg nodig! Een konijn dat niet wil eten is ziek en/of heeft pijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

allereerst als je vraagt aan mensen om voor je te bellen moeten ze eerst weten waar je woont of in ieder geval welke omgeving

als je konijn niet eet en niet drinkt en zijn poep geen keutels maar een drapje is. Dan is er iets heel ernstigs aan de hand. Geloof me ik weet genoeg van konijn om 100% zeker te weten dat elke dierarts die ik bel mij zegt onmiddelijk met het konijn langs te komen.

Je konijn heeft een vermoedelijk een probleem met zijn darmen ze liggen of stil of hij heeft gas. Daar moet de dierenarts een konijn voor zien. Dat is echt heel erg belangrijk.

Bij een konijn is dat heel erg ernstig en ik denk dat als je tot maandag zou wachten je konijn het niet haalt. Gaat heel erg snel bij een konijn.

Ik begrijp heel goed dat het voor jou als 13 jarige heel lastig is allemaal. Maar is er niemand in de buurt waar je heen zou kunnen gaan? Buurman/vrouw, oom of tante in de buurt, vriend/vriendin van je ouders?

Bel even met je ouders (ze zullen denk ik wel een telefoonnummer hebben achter gelaten) om te overleggen en probeer dan een volwassenen te vinden in je buurt die je wil en kan helpen. Ik lees in je berichtjes de lichte paniek die je hebt dat is heel begrijpelijk. Maar je moet proberen even rustig te worden. alles op een rijtje zetten en een volwassenen vinden of in ieder geval iemand die jouw kent, bij je in de buurt is om een dierenarts te bellen en die daarna meteen met jou en je konijn naar de dierenarts toe kan gaan.

je moet er echt vaart achter zetten. Elke uur wat je wacht kan er een teveel zijn

actie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmmmmmm... ik heb niet het idee dat het heeeel ernstig is. Ik zou nog even kijken hoe ernstig het is. Als je het idee hebt dat het heel ernstig is: bel je ouders dan kunnen zij iets met de DA regelen ofzo of wacht tot ze thuis zijn en leg het dan uit ofzo. nou en als het niet zo heeeeeeeeel ernstig is: afwachten tot morgen en als het dan nog steeds slecht is dan zou ik wel fftjes de DA belln (btw:DA=DierenArts)

xx.sophie.

lees nogmaals wat ik onder jou stukje heb gezet! Dit is zeker wel ernstig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmmmmmm... ik heb niet het idee dat het heeeel ernstig is. Ik zou nog even kijken hoe ernstig het is. Als je het idee hebt dat het heel ernstig is: bel je ouders dan kunnen zij iets met de DA regelen ofzo of wacht tot ze thuis zijn en leg het dan uit ofzo. nou en als het niet zo heeeeeeeeel ernstig is: afwachten tot morgen en als het dan nog steeds slecht is dan zou ik wel fftjes de DA belln (btw:DA=DierenArts)

xx.sophie.

een konijn dat niet eet ? dat beestje heeft iets & daar moet iets aan gedaan worden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij zijn niet te bereiken buiten kantoor uren. De praktijk waar ik eerst heen ging ook niet. De enige praktijk hier enigszins in de buurt die wel te bereiken is zijn zeker niet KK te noemen. Maar alles is beter dan niets.

Voor het leven van het konijn is het belangrijk dat er actie ondernomen word

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook als je alleen thuis bent en je geen toestemming van je ouder hebt?

Dat zou ik nooit doen, een DA aan huis als je alleen bent... Klinkt misschien raar, maar je weet nooit wat die DA verder nog kan doen...Vooral bij 13jarige niet. Dat zouden mijn ouders iig nooit goed vinden, of ze moeten die DA goed kennen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou ik nooit doen, een DA aan huis als je alleen bent... Klinkt misschien raar, maar je weet nooit wat die DA verder nog kan doen...Vooral bij 13jarige niet. Dat zouden mijn ouders iig nooit goed vinden, of ze moeten die DA goed kennen...

Daar zit wat in.:yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .