Ga naar inhoud

plzz kijk hierbinnen over mijn konijn, misschien heeft die een ziekte!


.123.

Aanbevolen berichten

  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

waarom niet?

als jij gewoon uitlegt wat er is dan kan hij toch geen nee zeggen.

de dierenarts zal het beestje echt niet laten leiden,

en als jij smiddags naar de dierenarts fietst met je konijn zegt ie ook niet; ohh ben je 13? nee dan kijk ik niet naar je konijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou ik nooit doen, een DA aan huis als je alleen bent... Klinkt misschien raar, maar je weet nooit wat die DA verder nog kan doen...Vooral bij 13jarige niet. Dat zouden mijn ouders iig nooit goed vinden, of ze moeten die DA goed kennen...

wij kennen onze da heeeeeeeeeeeeel erg goed hij is hier klant in de garage en een van onze goede vrienden:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij kennen onze da heeeeeeeeeeeeel erg goed hij is hier klant in de garage en een van onze goede vrienden:mdr:

Dan is het iets anders..

Ik kom ook wel eens bij de DA, natuurlijk. Maar in je eentje binnen laten? Daar ken ik hem nog niet zo goed voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou snorry hoor. (:

als ik dat niet weet dan kan ik het niet weten.

maar zullen onze kreten voor niks zijn denk je? Als je iets niet zeker weet en je zieet dat iedereen reageerd met dat dit konijn direct naar een dierenarts moet, ga je dan niet twijfelen? De toppicstarter zocht naar hoop. Zij zal jou reactie er dus uitpikken (tegen beter weten in) omdat die er het mooist uit ziet. Dit zeg ik ook ter bescherming van jou. Straks is het jou schuld dat het konijn dood is, want jij zegt dat er niks aan de hand is (zo zou er geredeneerd kunnen worden door de toppicstarter, geheel onterecht natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .