Ga naar inhoud

Indy - gas?!


Dollie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ach meisje toch, wat verschrikkelijk. Je hebt er in ieder geval alles aan gedaan, aan jou heeft het niet gelegen. Hij was nu al zo lang ziek, dat dit misschien wel beter voor hem is. Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Dikke knuffel, Femke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve, Lieve Iris,

Wat een vreselijk nieuws, wat moet dat een schok zijn geweest.

Maar lieffie, meer dan dat je hebt gedaan had je ook niet kunnen doen. Aan jou lag het niet, jij was een fantastisch baasje, en Indy heeft geboft dat jij zijn baasje was.

Ieder ander was er misschien al veel eerder mee gestopt.

Indy is nu gelukkig niet meer ziek, voor hem was dit misschien ook wel het beste..

Heel veel sterkte, uiteindelijk slijt het verdriet hè.

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net gebelt. Hij heeft het niet gehaalt..

Iris, heel veel sterkte!

Ik schrik me behoorlijk hiervan....

Hij heeft een SUPER leventje bij jou gehad, een beter baasje had hij genoeg niet kunnen treffen.

Wat jij allemaal voor hem gedaan hebt....vanuit de regenboogbrug is hij jou super dankbaar, zeker weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg een brok in mijn keel, wat naar. Jullie hebben zoveel gegeven, zo hard gevochten, dit hebben jullie absoluut niet verdiend. Hij had het inderdaad niet beter kunnen treffen dan bij jullie. Rust zacht lieve Indy. Heel veel sterkte Iris, dikke knuffel voor jou. :frown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel allemaal, het is eigenlijk nog niet echt te bevatten. Het is ook zo snel gegaan, hij was natuurlijk al maanden niet 'goed' meer, maar dit was echt enorm acuut. Om zeven uur heb ik dus nog gebelt hoe het ging, redelijk. Om negen uur zijn zij weggegaan en ook toen ging het nog redelijk. Om elf uur de eerste controle, en nog steeds zat ie overeind om zich heen te kijken, ging het goed dus. Om twee uur de tweede controle en toen was hij al weg.

Er zat echt 'iets' in zijn darmen en het leek wel alsof daar gang in kwam. Als hij de nacht overleefd had, was het misschien nog goed gekomen ook. Helaas kon zijn hartje dat niet aan.

Mijn vader gaat 'm zo ophalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Iris,

Heel veel sterkte met het verlies van Indy. Wat hebben jullie gevochten met zijn tweetjes. Indy heeft echt het beste baasje gehad dat hij zich kon wensen.

Lieve Indy, rust zacht jongen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschrikkelijk om te lezen. Hoewel ik weinig in je topics reageer, heb ik Indy's verhalen altijd gevolgd en je hebt inderdaad alles gedaan wat je kon. We weten allemaal hoeveel verdriet het doet om een konijn te verliezen, dus heel veel sterkte toegewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve iris,

heel veel sterkte met dit verlies....

Het is moeilijk te hopen voor een zieke,

van wie je weet hij redt het niet.

Je streelt zijn wangen, ziet zijn ogen,

je bent bevangen door verdriet.

Toch ben je dankbaar voor het einde,

dat toch nog plotseling kwam.

Omdat het niet alleen zijn leven, maar ook zijn lijden overnam.

Dikke knuffel XXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve, lieve Iris.

Ondanks alles, toch plots zo snel.

Jullie hebben samen telkens zó gevochten.

Je liefde voor Indy spatte van het scherm... jij hebt alles en zelfs meer voor hem gedaan.

Het was erg duidelijk dat alles er mede voor gezorgd heeft dat jullie een nog sterkere band hadden. Koester dat.

Héél veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje ....

Ik ben er helemaal stil van.

Wat jij hebt gedaan voor dit lieve konijntje is niet in woorden te omschrijven, zoveel zorg, zoveel stress, maar toch ook zoveel liefde wat jullie hadden voor elkaar.

Echt heel erg dat dit zo eindigt, dat gun je niemand.

Elke keer weer een strijd, en toch weer kwam hij er bovenop, door de zorg van jou en je ouders!!!

Ook al was je zelf vaak niet lekker in orde, toch stond je altijd voor hem klaar, en daar kunnen heel veel mensen een lesje van leren!!!

Heel veel sterkte de komende tijd, één troost, namelijk alle mooie herinneringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals al gezegd is: Jouw liefde voor Indy was inderdaad onbeschrijflijk. Zelfs in de tijd dat het met jou niet goed ging was je zorg voor Indy onbeschrijfbaar liefdevol. Hij heeft geen pijn meer.. geen ups and downs meer, maar hij zal voor altijd bij je blijven.:love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .