Ga naar inhoud

Indy - gas?!


Dollie

Aanbevolen berichten

Och, meisje toch! Niet weer..

Ik hoop zo ontzettend dat het weer goedkomt, en dat dit niet het einde is, dat hebben jij en Indy niet verdiend.

Jij zorgt zó goed voor hem, en ik herken je situatie zo..de onzekerheid en de hoop..

Heel veel sterkte met hem, en voor jou een dikke knuffel!

Ik zal een kaarsje voor hem aansteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Las je berichtje dus al op hyves, maar kon niet uitgebreid antwoorden. Gatver, wat zit het jullie tegen, dit hebben jullie niet verdiend! Je hebt dus nog geen diagnose gekregen hè? Ik hoop dat hij het gaat halen. Ik blijf je topic volgen. Blijf vechten Indy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gebeld, het gaat redeljik, hij zit weer wat rechtop gelukkig. Hij heeft goed gepoept maar niet gegeten. Wat er te voelen is in zijn buik is helaas nog niet weg, als hij zo blijft wordt er dus morgen een echo gedaan.. Blijft afwachten maar het is geen slecht nieuws...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig heeft hij al weer wat gekeuteld. Heb je ook gevraagt hoe zijn keutels er uit zagen?

Het gaat vast weer goedkomen, we houden moed:)

Nee niet aan gedacht maar ik betwijfel of zij dat juist zouden beoordelen. Indy's normale keutels zijn nl. al klein als ik ze met Fred vergelijk, vanwege het gebrek aan hooi. Ik hoop wel dat ze hem niet alleen hooi voeren... Had natuurlijk niet aan gedacht eten mee te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niet aan gedacht maar ik betwijfel of zij dat juist zouden beoordelen. Indy's normale keutels zijn nl. al klein als ik ze met Fred vergelijk, vanwege het gebrek aan hooi. Ik hoop wel dat ze hem niet alleen hooi voeren... Had natuurlijk niet aan gedacht eten mee te geven.

Maarja, slappe derrie of harde keutels moeten ze toch wel kunnen onderscheiden?:P

Misschien kun je nog even bellen om te vragen wat hij eet. Dan slaap je vannacht even lekkerder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja in die zin. Zat meer aan de grote te denken. Ze zijn een uur geleden al dicht gegaan betwijfel of er opgenomen wordt.

Proberen kan altijd. Gewoon even brutaal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .