Ga naar inhoud

Indy - gas?!


Dollie

Aanbevolen berichten

Ja hoor.. Het is wéér zo ver. Nu weet ik het ook echt niet meer :s

Indy gaat opeens aldoor lang uit liggen, ademt ook vrij snel. Hij staat af en toe wel even op maar gaat dan gauw weer lang uit liggen. Indy ligt NOOIT lang uit.

Hij heeft vannacht nog wel gekeutelt, vanmorgen misschien ook wel, had wel plakpoep. Bijna alle groente op de tomaat en een paar blaadjes witlof na is opgegaan, daar is niks vreemds aan en zijn eerste portie SS (ik doe zijn dagportie in een bekertje en geef hem elke keer een paar brokjes, stuk of tien) is op gegaan. Net gemasseert en zijn buikje voelt niet normaal, ik denk dat ik ook gasbelletjes kan voelen.

Mijn moeder komt zo thuis, dan kan ik met haar overleggen. Ik weet het niet, maak me snel zorgen, maar volgens mij is dit echt foute boel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het domste is ook nog dat ik regelmatig 'gasgevoelige' groenten geef, spruitjes, boerenkool, bloemkoolblad. Maar gisteren niet, gisteren heeft hij alleen witlof, broccoli, wortel en komkommer gehad. Verdomme..

(Excuses daarvoor maar nou is het toch echt niet grappig meer.. :s:()

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg er ook geen groente in, Indy kan niet stilliggen heeft echt duidelijk pijn. Net vlak voor ik dit topic starte gelijk de kooi verschoont intussen nog geen keuteltjes.. Ik mag hem overal aanraken als hij zo lang uit ligt, tenminste, zat net aan z'n kontje en achterpootjes; vlak daarvoor schoot hij overeind toen ik aan z'n buikje zat. Maar normaal, de enkele keer dát hij zo 'relaxt' ligt schiet hij overeind als ik ook maar één stap in zijn richting zet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk weet je zometeen meer!

Ik herken je verhaal wel een beetje, ik heb gisteren 2 jonge konijntjes gekregen van 8 weken. Maar ze eten nauwelijks en bij eentje heb ik aan het buikje gevoeld en het voelt een beetje vreemd. Het lijken wel kleine balletjes..Ik las ergens anders dat dit misschien gasbelletjes kunnen zijn..Voel jij dit misschien ook bij Indy?

Ik ben op dit moment druk bezig met masseren, volgens mij helpt dat wel al!

Laat je even weten hoe het bij de DA was??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mijn gevoel is dit echt een exacte herhaling van toen met Misty.. Zoals Indy er bij zit (ja, hij zit weer.. Goed teken? Er hingen ook wat keuteltjes aan zijn kontje maar van wanneer die zijn goede vraag) lijkt er echt enorm op. Laten we hopen dat dit niet zo afloopt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keuteltjes waren en zijn wel erg klein trouwens. Die van vanochtend neigden daar al naar..

Hij voelt ook wat slapjes en is wankelig, ik zat hem net wortel voor z'n neus te houden, hij wou zich omdraaien en viel haast om.. EC?

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je mij misschien willen uitleggen hoe het precies voelt? Want ik heb dus ook het idee dat mijn konijntje Billie gas zou kunnen hebben..Ze heeft net gelukkig wel een klein stukje wortel gehad, maarja, dat is ook niet veel! Verder heeft ze net als Dollie wat keuteltjes/plakpoep aan haar kontje hangen..

Ik neem aan dat je Indy bedoelt. dollie heeft denk ik geen plakpoep aan haar kont hangen. Sorry flauw. Femke kan je niet beter even de DA bellen als je het niet vertrouwd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat ze ook liever niet bij de DA hoor. Heb ze altijd meegenomen naar huis. Behalve Dirkje pas, maar daar ging het om infectie gevaar, dat is anders natuurlijk. Gewoon je gevoel volgen. Thuis heb je in ieder geval door hoe het met Indy is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .