Ga naar inhoud

Indy - gas?!


Dollie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ben terug, zonder Indy. Hij is daar gebleven, ze wou graag verder onderzoek doen, het was natuurlijk superdeluxeoverduidelijk dat hij pijn had en zijn buikje voelde echt raar aan zoals ik zelf ook al vond. Hij heeft gelijk pijnstilling gehad en als hij wat rustiger is (het neigde nogal wel naar een shocktoestand aldus DA) hetzij vanavond hetzij morgen gaan ze een ego doen en/of een röntgenfoto. Het kan zijn dat het 'gewoon' kramp was wat ze voelde maar er kan ook nog vanalles achter weg komen.. Ik weet het niet meer zo ik ben de laatste uren niet helemaal helder meer.

Ze gaan vannacht ook regelmatig bij hem kijken gelukkig. :) maar de kans dat dit het was is helaas wel enorm aanwezig.. Het kan zijn dat ze hem vannacht laat inslapen als ze het echt niet meer ziet zitten. Ik had eerlijk gezegt niet verwacht met een levend konijn thuis te komen was al verbaasd dat hij nog ademde toen we eindelijk daar waren dus dat begrijp ik wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, Iris...

Was hij echt van het ene op het andere moment 'doodziek'?

Zie je het zitten om een stukje tekst door te lezen of liever niet?

Gráág! 'Afleiding'..

Hij was idd echt BOEM ziek. Durf te zweren dat er om 10u niks was en vijf minuten vooor ik dit topic opende was het mis. Gelijk meteen mis. Toen bleef het 'stabiel' ging hij ookweer wat overeind zitten en rond 2u was het opeens nog veel erder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .