Ga naar inhoud

Eco Konijnenkorrel


Joseeke

Aanbevolen berichten

Zo gister heb ik 2 zakken gekockt --> 1 voor Saf en de ander voor mezelf.

Volgens mij vinden mijn konijnen het ontzettend lekker!

Strax nog effe checken bij daglicht ;)

Zo ziet de zak eruit:

eco_konijnenkorrel_3.jpg

En zo de pellets:

meerschweinpellet_b_1.jpg

Ze vinden het lekkerder dan HF Supertroi iig ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

haha maar heb voor gijs de ss voor zn darmpjes. en kan geen hf krijge bij ons in de winkel dus dan issie als nog te duur:P

Weet jij waar je wel HF kan krijgen? Ik kom het hier echt nergens tegen. Nu was ik ook niet van plan om over te stappen, maar vind het toch enigzins vreemd. Maar ja, dat zal wel weer met de instelling van onze mede Groningers te maken hebben.. ALS we goed zijn voor het konijn, zijn we er echt goed voor, maar betaalbaar voer van goede kwaliteit hoeven we niet, dan geven we wel troep. x'D

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha gewoon bij petsplace hoor. daar staan iniedergeval de kleine zakjes. in veendam dan, in hoogezand heb ik ze volgens mij ook zien staan (boven in het schap:P) heb bij onze winkel wel eens gebeld maar daar deden ze ineens heel moeilijk over voer buiten het assortiment. maar WK koopt nu samen in met Petsplace dus als PP het kan krijgen meoten wij het ook kunnen krijgen lijkt me. Maar grote zakken zouden sowieso besteld moeten worden denk ik die heb ik nog nooit gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar grote zakken zouden sowieso besteld moeten worden denk ik die heb ik nog nooit gezien.

In de meeste dierenwinkels moeten grootverpakkingen besteld worden op verzoek.

Bij ons in het dorp hebben we Faunaland (met 1 zeer onvriendelijke but-medewerkster ;))

Daar verkopen ze ook HF-verpakkingen tot 3 kg.

De grootverpakkingen kunnen ze ook leveren, maar die moeten ze dan apart bestellen voor mij.

Nu mijn alle 4 de konijnen de Eco-Konijnenkorrel veel lekkerder vinden dan ze HF, ga ik dit voortaan mengen door hun Cuni-Complete & SS.

Sinds Pumbaa & Zazou de Eco-Konijnenkorrel krijgen laten ze hun Mature liggen, wat niet de bedoeling is.

Dus daar moet ik even iets op gaan verzinnen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegen mij is ze altijd heel erg aardig :):mdr:

Haha, jij weet gelijk wie ik bedoel :lol:

Jij gooit gewoon jouw mannelijk charmes in de strijd, dat is het 'm! ;)

Mijn schoonbroer was van de week daar & vroeg naar een goede stevige hondenkussen voor in de mand.

Bij de woorden "goed & stevig" zei ze gelijk dat hij maar eerst de hond moest opvoeden.

Mijn schoonbroer netjes "is goed, ga ik doen" en vervolgens is hij in een andere dierenwinkel wel netjes geholpen en heeft daar een mooi hondenkussen gekocht :)

Dus ze doet niet alleen tegen mij zo ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .