Ga naar inhoud

Eco Konijnenkorrel


Joseeke

Aanbevolen berichten

  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ben inderdaad wel benieuwd waarom :P van het konijnenvoer ben ik op zich erg tevreden (behalve dag gijsje meer vezels nodig heeft:P)

Ik weet het echt niet, het is gewoon zo'n gevoel.

(jij bent wel een goede welkoper, je weet tenminste wat er in het konijnenvoer zit, haha!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het echt niet, het is gewoon zo'n gevoel.

(jij bent wel een goede welkoper, je weet tenminste wat er in het konijnenvoer zit, haha!)

Haha behoor ook bijna tot het meubilair hier in veendam :P (5 jaar avond en weekend hulp)

Van het konijnenvoer weet ik de samenstelling omdat ik er lang over heb gedaan om te beslissen of ik over zou stappen op ss. Heb de samenstelling toen vergeleken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha behoor ook bijna tot het meubilair hier in veendam :P (5 jaar avond en weekend hulp)

Van het konijnenvoer weet ik de samenstelling omdat ik er lang over heb gedaan om te beslissen of ik over zou stappen op ss. Heb de samenstelling toen vergeleken.

ooohh, dat scheelt. Ik ben nog maar sinds oktober werkzaam:P Heb wel al heeel veel klanten uitgelegt waarom het beter is de oranje korrel te geven ipv de roze, en waarom beter korrel ipv gemengt.

Is wel grappig, want mensen herkennen me nu echt ''als dat meisje wat uitleg gaf over welk voer ik moest hebben'' Mijn uitleg(of ikzelf natuurlijk^^) blijft dus wel hangen, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha leuk is dat he? ik ben ook dat konijnenvrouwtje haha. Collega's sturen mij ook altijd naar klanten :P (alleen jammer dat ze dan niet meer naar mij luisteren wat betreft de nijnen in de winkel..... :()

Wij hebben een konijntje in de winkel wat wel eens los over de hokken mag lopen tijdens het verschonen van de hokken. Gaat -ie prinsheerlijk in zo'n hamsterhok zitten. Helemaal zn plekkie gevonden, al kan ie er zn kont niet keren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het erg rustig is op vrijdag avond lopen er ook wel eens 1 of twee grotere los door de winkel :P

Vrijdagavond is het hier ook altijd rustig:P Maar de konijnen los laten lopen? Dat durf ik niet aan hoor. Er hoeft maar een klant met een hond binnen te komen, of de schuifdeuren gaan open?

En er lopen hier altijd al een hondje en een kat rond:P

Maar goed, ik ga mijn konijntjes groenten geven en lekker instoppen, en dan ga naar mn bedje:):sleep:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus kijken of je ergens ander de eiwitten kunt mindere neventueel.

Hier word het ook gemengt met SS. Meng nu met Kenner. Omdat ze dit zo vreslijk lekker schijnen te vindne ben ik er gewoon heel erg benieuwd na.

HF krijget hier een koppeltje erbij maar dat blijft altijd tot het laatst liggen eerst de SS dan de kenner en als ze dan echt honger hebben dan pas de HF.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou jij dat willen doen met je "speciale" email? Loes. Ervaring leert ons dat je dan de beste antwoorden krijgt. :)

De tipgevers doen me vermoeden dat de samenstelling zeker goed zou zijn. En Jose. Heb je die manage al verteld dat we in grootverbruik gaan afnemen als het voer bevalt. :)

Sef

Ik zal meteen eens een mailtje sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .