Ga naar inhoud

wat is ss?


Clauuxx91

Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

waarom over 2 porties verdelen? zo spreid je het wat meer over de dag, omdat konijnen de hele dag moeten eten, en als je 2 voermomenten hebt en tussen door hooi eet is dat helemaal prima! Maar wat oko veel mensen doen is bv smorgens biks en s'avonds groente schotel... dat kan ook.

Ah okay. Ja, ik heb dat ook heel lang gedaan ('s ochtends halve portie SS, 's middags andere helft, 's avonds groente) maar tegenwoordig niet meer, al vond ik het wel prettig eigenlijk.

Maar het gaat dus echt om die twee voermomenten, niet dat je een overdosis HF kunt geven ofzo als je alles in één keer geeft. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

een info blad van hope farms heb gelezen dat je knaagstenen mag geven om te knagen.

Dit zou ik niet doen als ik jou was!

Knaagstenen zijn ontzettend slecht voor konijnen & kunnen grote nierproblemen opleveren.

Lees maar eens dit door waarom: http://www.konijnen.nl/zijsprong/knaagstenen.htm

Als je je konijn graag iets te knagen wilt geven, kun je beter wilgentakjes halen/bietsen/kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .