Ga naar inhoud

Daar gaan we weer...


lianne

Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Rambo heeft vorige week ook voor de tweede keer (in precies 2 maanden) haken gehad.

Ik merk het aan het tempo waarin de SS 's morgens gegeten word. En als dan de witlof ook blijft liggen weet ik genoeg.

Hoop dat de haken nu voor langere tijd wegblijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de kaakjes gingen stijf op elkaar en zodra ik zn koppie vast pakte duwde hij mn hande al weg met zn pootjes en draaide zn kop weg. Net een klein kind dat moet eten haha

Wat een verschil met Nijn. Ik moet even met mijn duim zijn lip omhoog trekken om het spuitje erin te doen, kan mijn hand weghalen en zo naar binnen spuiten. Hehe.

Tante10, misschien is het ook voor jou een ideetje... ik kreeg als tip van mijn DA om meer groente&hooi en zo min mogelijk biks te gaan voeren. Als je meer informatie wilt kan ik het zo even aan mijn DA vragen, Nijn heeft het hier de afgelopen 3 maanden prima op gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lianne, bedankt voor je tip, maar Rambo staat al op een streng dieet van hooi, groente SS en veeeeel wilgentakken.

Gelukkig kom ik bijna elke dag door het park waar veel wilgen groeien, ik snoei me helemaal suf. Maar ja, ze zijn nu extra lekker met die jonge blaadjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .