Ga naar inhoud

Daar gaan we weer...


lianne

Aanbevolen berichten

Tijd voor het routineklusje :). Ik ben Nijn sinds zaterdagavond al weer aan het dwangvoeren, kan zo naar de DA en dan gaat meneer weer even voor zijn periodieke hakenbehandeling.

Heb net de vervoersbox sneeuw/kouproof gemaakt (moet een stuk lopen, zal ik er nog een kruik bij indoen?!) en ga over een half uurtje richting de DA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja ik heb 2 zeer gezellige binnenkonijntjes. Ze hebben nu dus geen wintervacht en moeten zo dus mee naar buiten. Heb nu een handdoek op de bodem, een fleecedeken rondom en een sjaal om het grote gat voor dicht te maken. Nijn gaat weer onder narcose dus denk dat ik de kruik voor de terugweg iig meeneem, want ik vermoed dat hij zijn temperatuur zelf niet goed onder controle kan houden dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zorg ervoor dat er geen wind door de gaatjes van de vervoersbox kan. Dat scheelt al een heleboel kou. Een vuilniszak eromheen of een andere grote zak. Dat deed ik ook als ik op de fiets naar de DA ging vroeger. En een kruik voor de terugweg is inderdaad geen overbodige luxe denk ik. Hij zal dan toch nog een beetje zielig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze gaan iig samen op en neer naar de DA toe (kelly blijft daar ook, mevrouw raakt helemaal in paniek als ze haar lover niet meer kan zien) dus ze zitten saampjes. Er is hier vannacht weer zo'n 10 cm sneeuw gevallen, vandaar de kou/transport vraagjes :).

Ik ga ze zo maar eens de box in bonjouren, schoenen aantrekken en door de sneeuw heen ploeteren naar de bushalte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .