Ga naar inhoud

Groeit hij wel goed?


Stéphanie87

Aanbevolen berichten

Jeetje dan heeft Gerrit ook ondergewicht.

Die is van 25 augustus en weeg 3.9 kilo.

Daar moet dus nog 2 kg bij!!! BIJVOEREN dus!

Hij kreeg al 160 gram bix per dag. Ga er maar wat meer van maken.

En inderdaad mijn nijn loopt erg veel los, springt en doet.

Op naar de boterhammen en extra voer!

Thanks voor al je waardevolle info BRC!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb trouwens het idee dat komkommer eetlust opwekkend werkt. Als ik Lucky een stukje komkommer heb gegeven wil hij daarna telkens snel zijn restjes ander eten opeten. Restjes die hij daarvoor niet meer aan wilde raken. Kan dat?

snij de komkommer eens in kleine stukjes en hussel ze door de groente....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doe ik ook wel eens. dat vind ie ook lekker. Het is wel bijzonder hor, want als ik heb een stukje geef gaat hij het eerst helemaal rondom besnuffelen. trekt zijn neus echt helemaal op enzo en dan besluit hij pas dat het eetbaar is en eet het snel op. Vlekkie en Fluffie pakken het aan en eten meteen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik geloof dat het probleem met Lucky is opgelost. Ss wordt alleen gegeten als het helemaal vers en dus helemaal droog is. Vannacht had het geregend en Lucky had zijn voer weer niet helemaal op. Er lag nog 50 gram. Hij weigerde om ook nog maar een hapje te nemen. Ik gevoeld. Ja het voer was gewoon droog, maar je merkte dat de structuur iets veranderd was door het vochtige weer. Ik heb het binnen gezet en later weer teruggezet. Hij moest het niet. Toe ik heb ik 50 gram nieuw voer gepakt en in zijn hok gezet. En ja hor meneer eet alsof zijn leven er vanaf hangt.

Hoe bedoel je verwend :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohww ik las niet goed, ik dacht dat je zei, voor de castratie moet zijn bakje in twee uur leeg.. Maar je bedoelde dat hij sneller at voor hij gecastreerd was.. Ik dacht al, hij is toch al gecastreerd en wat maakt het uit of hij er twee uur over doet of drie, zolang hij het maar op eet.. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo inmiddels eet Lucky elke dag zijn bak netjes leeg. Het gaat steeds sneller. De boterham wil hij alleen niet. Geen zacht brood en geen hard brood. Hij wil wel een klein stukje, maar een hele boterham ziet hij niet zitten. Die geef ik hem dus niet meer. Hij neemt er maar twee hapjes van.

Lucky is inmiddels ook wat aangekomen. Hij weegt nu 4,5 kg. Dat is 200 gram erbij in twee weken. Dat heeft hij goed gedaan :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .