Ga naar inhoud

Voedster ineens magerder?


Mariellexxx

Aanbevolen berichten

  • Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Net mijn meisje gebracht, en ik mis haar nu al :(

Ik heb besloten er niet bij te blijven, ik ben bang dat ik me overal mee ga bemoeien :P

Ze zit nu iig lekker in een hele grote bench, met als ondergrond zachte wollen dekentjes.

Ze gaan beginnen zodra de dierenarts er is, want die had nog een ander spreekuur, volgensmij wordt ik rond kwart voor 5 gebeld.

Net nog even snel 2 foto's gemaakt in de auto :

120909132427.jpg

120909132446.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze is weer thuis! :D

Ze had inderdaad enorme (woorden van de DA) haken, helemaal achterin op de achterste kiezen zitten.

Deze groeiden inderdaad naar binnen, en hadden nog net geen schade aangericht in haar mondje.

Ze is heel goed wakker geworden, en is weer helemaal de oude nu! Ze zit nu in haar oude binnenkooi in de keuken, waar het ong. 14 graden is.

Morgen doe ik haar gewoon naar buiten, misschien eerst nog even in het geĆÆsoleerde nachthok om te wennen aan de 'kou'

Er viel een last van mijn schouders toen ik hoorde dat ze weer okƩ was, en ik haar mocht halen!

Hier nog wat foto's :

120909171447.jpg

Net thuis, even in de keuken op de grond losgezet.

120909171509.jpg

Beetje wankel en suf nog hihi.

120909174341.jpg

Zo zit ze nu in keuken, mevrouw heeft haar stro graag in een holletje, en ging hier meteen druk mee aan de slag (teken dat ze goed is!)

120909174403.jpg

Blijkbaar had ze honger, want ze ging stro eten! Meteen!!!

Dus ik meteen een hooibal erin gehangen.

120909174423.jpg

Haar holletje haha!

Nou, ze ging maar door met stro en hooi eten, dus heb haar toch wat SS brokjes in papvorm, & normale SS brokjes gegeven, puur voor wat kracht.

Ze viel meteen aan! En eet nu alles netjes op! :)

Ze heeft nog een pijnstilling bij de DA gehad, voor de komende 24 uur, vanaf morgen begin ik met carprofen drops, moet deze 2x daags geven, en als het nodig is voldoende bijvoeren, tot ze helemaal weer zelf eet en dan stoppen met de pijnstilling.

Wat de DA wel vreemd vond, dat ze TOCH nog met zulke enorme haken haar SS papje opat, en soms zelfs nog wat stukjes knaagstick of SS brokjes, een raadsel, maar misschien zette ze dan haar pijn opzij ofzo?

IK BEN ZO BLIJ!!! :D Want ze is weer bij mij! :D

aangepast door Mariellexxx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden!

Ja ik ben ook superblij dat het zo gelopen is, elke keer lees je van die verhalen op BB van konijntjes die onder zeil moeten, en dan leef je al zo mee, tot je het zelf meemaakt wat een hel zeg dat wachten :(

Dus geen pijnstilling? Als ze nou morgen supergoed eet (wat ze nu dus ook al doet eigenlijk), hoeft er geen pijnstilling in?

Haar wil om te leven is volgensmij inderdaad erg groot!

Ze zijn heel lang met haar bezig geweest, omdat er hele grote haken zaten.

Ze heeft net ook SS brokken op, heel gulzig haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is echt super nieuws! Vooral dat ze nu meteen alweer zo goed eet!! Laat de kilo's, uhmm grammen, maar komen! :D

Kwa pijnstilling. Dat kun je zelf het beste inschatten denk ik. Als ze blijft eten als een bootwerker (ze heeft nu natuurlijk ook pijnstilling gehad), is het denk ik niet nodig, maar als het weer een beetje inkakt misschien wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, inderdaad! Beter nieuws dan dit, zal ik dit jaar niet meer krijgen denk ik!

Laat de grammen maar komen! Ik kan niet wachten tot ze weer gewoon netjes 2 kg weegt.

Ben ook heel blij dat dit niet in alle kou gebeurd is, stel dat het nu al elke nacht vroor, was het moeilijk haar de dag erna toch weer naar buiten te doen.

:D

Ik val vanavond met een glimlach op mijn gezicht in slaap hiih!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De weegschaal heb ik niks aangedaan, ze is inmiddels wel (volgens weegschaal van de DA) 150 gram aangekomen, in die tijd dat ik haar pap vorm voerde van SS brok.

Het gaat heel goed met haar! Ik heb haar gisterenavond en vanmorgen wat carprofen drops gegeven, ik doe dit vandaag en morgen nog want je ziet wel dat ze eet, maar met pijn, en daardoor eet ze nog niet genoeg.

Dus ik kijk het dag tot dag aan zo'n beetje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .