Ga naar inhoud

Rare druppels uit Poo's achterste


Rian

Aanbevolen berichten

Ik zie net op de plek waar Poo net gelegen heeft, allemaal druppels liggen, bruinkleurig. Eens gekeken op andere plekken in de woonkamer waar hij ook net geweest is, en daar vind ik er ook een paar.

Geprobeerd om met mijn hand langs zijn achterste te gaan, en ja, er zat bruin spul op mijn hand. Het ruikt nergens naar, dus het is geen poep en ik denk ook geen urine. Hij gedraagt zich verder prima, eet goed, drinkt goed en is heel levendig.

Wat zou dit kunnen zijn? Een soort acute incontinentie ofzo? Hij heeft dat een tijdje geleden ook eens gehad, toen dacht ik aan blaasontsteking maar dat was het niet, een dag later was het over.

Iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien zou je iets op kunnen vangen ofzo als het zich weer voordoet? heb even geen idee hoe maar ik weet ook neit precies hoe het eruit zien. maar als je iets van die druppels op bijvoorbeeld een keukenpapiertje op kunt vangen kun je het meenemen naar de DA

Ik weet niet of je een pipetje hebt, maar anders zou je ze ook 'op' kunnen 'zuigen'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .