Ga naar inhoud

Klokhuis


Knuffeltje

Aanbevolen berichten

Volgens mij kan het geen kwaad hoor.

Bij mij op mijn vorige school hadden ze 4 konijnen allemaal vrouwtjes (wonder maar welk konijnenvrouwtje er ook bij kwam alles gaat goed!) en altijd waren er 2 leraren die een appel aten in de pauze en als ze hem ophadden gooieden ze de rest in het konijnenhok en het was zo op, en ze hebben nooit problemen gehad.

Mijn konijnen krijgen soms een hele appel niet door gesneden niks, en ze eten het gewoon op, niks aan de hand en dik zijn ze zeker niet. Meestal krijgen ze 1/4 voor allebij. gewoon appel door midden snijden en pitjes eruit halen.

In het wild of wat dan ook zouden ze het ook opeten.

aangepast door Laura
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan het geen kwaad hoor.

Bij mij op mijn vorige school hadden ze 4 konijnen allemaal vrouwtjes (wonder maar welk konijnenvrouwtje er ook bij kwam alles gaat goed!) en altijd waren er 2 leraren die een appel aten in de pauze en als ze hem ophadden gooieden ze de rest in het konijnenhok en het was zo op, en ze hebben nooit problemen gehad.

Mijn konijnen krijgen soms een hele appel niet door gesneden niks, en ze eten het gewoon op, niks aan de hand en dik zijn ze zeker niet. Meestal krijgen ze 1/4 voor allebij. gewoon appel door midden snijden en pitjes eruit halen.

In het wild of wat dan ook zouden ze het ook opeten.

volgens mij maakt het ook niet uit als je niet teveel geefd

dat is het zelfde als brood geven soms zeggen mensen dat dat totaal niet kan nou hier zijn ze er gek op

je kan heel veel dingen best geven als je maar niet teveel geefd

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij maakt het ook niet uit als je niet teveel geefd

dat is het zelfde als brood geven soms zeggen mensen dat dat totaal niet kan nou hier zijn ze er gek op

je kan heel veel dingen best geven als je maar niet teveel geefd

Je spreekt jezelf een beetje tegen.. :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .