Ga naar inhoud

Danny's stuntpaleis


Sabbie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 150
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vandaag de volgende mail gehad:

"Beste,

Enige tijd geleden heeft u bij ons een bestelligen geplaatst welke tot op heden nog niet bij u is geleverd, doordat dit artikel bij ons niet op voorraad is.

Wij stellen daarom voor om de order te annuleren en het geld retour te storten op uw rekening.

Als u hiermee akkoord gaat wilt u dan uw rekening nummer + tenaamstelling aan ons doorgeven?

Als u nog vragen en-/of opmerkingen heeft dan horen wij dit graag,

ook kunt u terecht op onze website www.dannys-stuntpaleis.nl voor algemene informatie.

Met Vriendelijke groet,"

Vaag dus weer.... Maar krijg dus als het goed is wel mijn geld terug... Ik wacht wederom af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:mdr:GEËXTRUDEERDE BISCUITJES OM PROBLEMEN TE VERHELPEN MET KONIJNEN DIE SELECTIEF VOEDSEL KRIJGEN. GEMAAKT OM ERVOOR TE ZORGEN DAT KONIJNEN KNAGEN OP EEN MANIER ZODAT TANDPROBLEMEN WORDEN VOORKOMEN. VOEDZAAM EN UITGEBALANCEERD, EEN COMPLETE VOEDING MET EEN HOOG VEZELGEHALTE ( 19 % ) EN ZONDER ZOETSTOFFEN DIE OVERGEWICHT EN ROTTENDE TANDEN KUNNEN VEROORZAKEN.

Product is op voorraad .......heel vreemd en nu 39,95

trouwens nog nooit een konijn met rottende tanden gezien :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is de redne waarom hij vraagt o mde bestelling te annuleren. Hij heeft toe neen partij goedkoop ingekcoht. Is veel besteld meer dan hij had. Heeft nog een maand gewcht om te zien of de pond toch nog iets omlaag ging. Maar dat doet hij nauwelijks dus nieuwe lading is duurder. En tsja 7 euro minder winst op elke zak is toch veel geld... Dus maar rondmailen dat de bestelling gecancelled word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het niet doen hoor, geld terug vragen. Hij bied iets aan, dat van te voren betaald moet worden. Dan moet ie niet achteraf iets gaan cancellen, wat een onzin.

Het is dat ik zelf toen geen zak heb gekocht van het Stuntpaleis, anders had ik nog een appeltje te schillen met hem. "Stuntpaleis" dat is het zeker ja....als ie nou gewoon eerlijk had verteld, maar op deze manier vind ik geen manier van zaken doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft nog een maand gewcht om te zien of de pond toch nog iets omlaag ging. Maar dat doet hij nauwelijks dus nieuwe lading is duurder.

zoals je weet bestel ik ook geregeld voer in Engeland, de pond staat momenteel echt heel erg laag, 1,08 dus de pond staat nagenoeg gelijk aan de euro. de afgelopen 2 maanden heeft hij wel hoog gestaan 1,20 zelfs, maar sinds een week of 2 is ie heel hard omlaag aan het gaan!

als je het per pallet laat komen zit je rond de 30 euro per zak maximaal! dus uiteindelijk heeft hij dan wel nog iets van winst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat zo? Moet even terug zoeken maar de laatste bas die ik via ebay daar kocht was ook zoiets. Terwijl ik eind vorige week er eentje heb late nschieten met de pondstand. Ach misschien wel verkeerd gekeken. Moet sowieso eens stoppen met ebayyen...

Heb onze geliefde Danny nog eens gemaild. Ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb ook reactie gehad 2 weken geleden dat ik mijn bestelling begin deze week zou ontvangen (fleshouders waren niet op voorraad), daarna ook niks meer gehoord en niks ontvangen. Bellen lukte ook niet de hele dag een in gesprek toon. Maar nadat ik een klacht heb ingedient kreeg ik ineens een mailtje gehad dat hij het jammer vond van die klacht, mijn bestelling werd geannuleerd en ik me geld terug zou krijgen.

Dus nu maar afwachten of dat ook gebeurd.

Heeft 1 van jullie al wel iets ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb ook reactie gehad 2 weken geleden dat ik mijn bestelling begin deze week zou ontvangen (fleshouders waren niet op voorraad), daarna ook niks meer gehoord en niks ontvangen. Bellen lukte ook niet de hele dag een in gesprek toon. Maar nadat ik een klacht heb ingedient kreeg ik ineens een mailtje gehad dat hij het jammer vond van die klacht, mijn bestelling werd geannuleerd en ik me geld terug zou krijgen.

Dus nu maar afwachten of dat ook gebeurd.

Heeft 1 van jullie al wel iets ontvangen?

Het gaat dus niet alleen om de SS? Kun je nagaan...

Nee, hier heeft nog niemand iets ontvangen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .