Ga naar inhoud

Danny's stuntpaleis


Sabbie

Aanbevolen berichten

Ik heb een paar maanden geleden (toen SS daar nog 35,95 was) een zak voer en stuk of 20 drinkflesjes gekocht dit kreeg ik toen gelijk binnen.

Maar pas een collega fokker gesproken die ook al 3 weken wacht op zijn bestelling.

SS is nu ook 39,95 daar dus daar hoef je het ook niet meer voor te doen.

In het begin waren ze goedkoper en netjes met leveren maar nuzijn ze echt slecht bezig ik zou ze ook zeker niet meer aanraden!!

Ik hoop dat de bunnybunchers die daar wat besteld hadden ook datgene ontvanegn, anders zou het wel een hele slechte zaak wezen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 150
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Alsie het niet aan kan alles optijd te versturen kan hij de tel nog wel beantwoorden. Had bij sabbies vorige berichtjes gelezen dat hij dat eerst wel deed of vergis ik mij?

Daar heb je gelijk in ja... Ik heb hem inderdaad 1x aan de telefoon gesproken. En 1x een algemene mail gehad (nadat ik een boos mailtje had gestuurd) dat het voer vertraagd is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig dit.

Als er nou niets uitkomt, kun je altijd de consumentenbond erover informeren, vaak zijn bedrijven na een mailtje van de CB opeens wel in staat om hun zaakjes in orde te brengen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben denk ik lang genoeg gewacht toch. zullen we gaan beraden hoe en wat.

Waar zit hij eigenlijk weet uit ervaring dat met een busje vrienden op bezoek gaan vaak snel opheldering leverd. (had via marktplaats een gitaar gekocht maar niet gekregen, moesten drie weken laten spelen in die stad. Even met de band bus langs gereden en met zijn 9en aangebeld. Bleek dat hij hem net gevonden had en heb morgen wilde versturen. :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe toevallig zeg! :lol:

Hij zit trouwens in Hoogeloon, dat is vlakbij Eindhoven. Laten er nu toevallig net volgende week meer dan twintig BB'ers in de buurt van Den Bosch zijn, dat ligt wel redelijk die kant op toch? ;)

aangepast door Kiwi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey DAt is balen zeg! Ik hoop dat er snel toch een oplossing komt en jullie alsnog de SS snel ontvangen, of jullie geld terug krijgen. Danny's stuntpaleis staat nu in ieder geval wel al met slechte reclame op de site hier, dus hopelijk zijn er mensen die dat ervan weerhoud bij hem te bestellen, mocht er voor jullie geen oplossing komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk krijgen jullie je bestelling nog og iig je geld terug. Als hij in het verleden wel goed leverde en nu niet meer is hij misschien wel failliet.

Ik vind het sowieso eng om vooruit te betalen, vooral bij een firma die ik niet ken. Is de mogelijkheid er dan doe ik dit meestal onder rembours.

Succes allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit me ontzettend op te winden. Ik vind het zoooo irritant als mensen hun telefoon niet opnemen!! :grrrrrr: Heb hem toevallig vanmorgen weer een mail gestuurd waarin ik hem heb gezegd dat ik vóór vrijdag mijn geld terug wil en anders stappen ga ondernemen. Ik ga morgen ook even langs de bank om te kijken of daar echt niets mogelijk is.

Langs gaan heb ik ook aan gedacht, maar het is een heel eind.

Ik baal hier zo van!! :grrrrrr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik werd terug gebeld door Danny hoor!

Hij krijgt de SS vandaag of morgen binnen en we kunnen de bestelling deze week nog thuis verwachten. Hij is op vakantie geweest. Vandaar dat hij niet reageerde.

Ik heb hem nog een aantal keer duidelijk laten herhalen dat de SS écht deze week bij mij wordt afgeleverd. Dit is volgens hem echt het geval.

Hij klonk eerlijk, maar je weet het natuurlijk nooit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .