Ga naar inhoud

Danny's stuntpaleis


Sabbie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 150
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:mdr:GEËXTRUDEERDE BISCUITJES OM PROBLEMEN TE VERHELPEN MET KONIJNEN DIE SELECTIEF VOEDSEL KRIJGEN. GEMAAKT OM ERVOOR TE ZORGEN DAT KONIJNEN KNAGEN OP EEN MANIER ZODAT TANDPROBLEMEN WORDEN VOORKOMEN. VOEDZAAM EN UITGEBALANCEERD, EEN COMPLETE VOEDING MET EEN HOOG VEZELGEHALTE ( 19 % ) EN ZONDER ZOETSTOFFEN DIE OVERGEWICHT EN ROTTENDE TANDEN KUNNEN VEROORZAKEN.

Product is op voorraad .......heel vreemd en nu 39,95

trouwens nog nooit een konijn met rottende tanden gezien :mdr:

ook heel vreemd: nog nooit selectief voedsel gezien :he:

ik ken wel selectieve eters, maar dat bedoelt hij vast niet :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kan ik me dus best een beetje druk over maken:grrrrrr:

Ik ben zelf ondernemer en ook ik ben eens ziek of op vakantie, maar als je dit gewoon van te voren meld bij je klant is er niks aan de hand. Iedereen heeft daar begrip voor.

Maar na een maand zeggen dat je je waar krijgt en vervolgens een mail dat je je geld terug krijgt???????? Dit neigt toch echt naar oplichting volgens mij. Hij kneep hem waarschijnlijk en dacht ik kan het niet leveren en om gedonder te voorkomen hierbij je geld terug?!? (en dat dan ook weer zolang laten duren als het ooit nog gebeurt)

Ik zal de rente (al is het niet veel, maar van meerdere personen bij elkaar toch mooi) die erover heen is gegaan ook nog terug eisen, serieus. Dit kan niet!!!!!

En als hij het niet kwaad bedoelt heeft dan is het gewoon een waardeloze ondernemer, zo bind je geen klanten natuurlijk!

Zo ik ben het weer effe kwijt hahaha.

Iedereen die met hem te maken had/heeft veel succes ermee!

aangepast door Magrietha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand nog iets van deze goede man gehoord of ontvangen?

Ik heb maandag weer een boze mail gestuurd. Kreeg meteen een mail terug dat het geld eraan kwam. Hij heeft 10 werkdagen om het over te maken zei hij. Vandaag is dag 10.... Dus ik draai duimen voor morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag, op aanraden van mijn bank, zijn bank gebeld om hen op de hoogte te stellen van deze gang van zaken en om te kijken of zij iets konden doen.

Ze snapte het niet, had nooit problemen met hem gehad. (zij gaat speciaal over de rekeningen van bedrijven)

Ze heeft Danny gebeld, maar kon hem ook niet bereiken. Ze heeft vervolgens zijn mobiel gebeld en ingesproken dat hij snel contact op moest nemen met zijn bank omdat er klachten zijn.

Ze kon verder weinig voor mij doen, behalve kijken of hij het misschien naar een verkeerde rekening had overgemaakt, of de overboeking in 'de wacht' had staan. Dit was niet het geval.

Als er meerdere klachten komen, kan ze meer.

Dus voor andere gedupeerden:

0497-650150 (Rabobank)

Dan moet je je verhaal doen en zijn rekeningnummer opgeven en zijn telefoonnummer (ter controle)

Ze schrijven alle klachten op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .