Ga naar inhoud

Einde verhaal....


Joycie86

Aanbevolen berichten

Het is einde verhaal voor Nala...

Net gebeld door de kliniek.

De antibiotica waar ze op hoort te reageren doet niets voor haar. Ze gaat niet vooruit. Elke dag halen ze nog verschrikkelijk veel snot weg en ademt ze moeizaam door haar mond. Daarbij is haar linkerlong aangetast en zit daar pus in. Als ze ook maar iets vooruit zal gaan zal ze altijd chronisch verkouden blijven en moet ik haar thuis vernevelen en medicatie geven.

En dan zijn haar problemen met haar gebit ook nog niet opgelost.

Dit is gewoon geen leven voor haar...

Mijn vriend en ik worden gebeld als de kliniek leeg is en dan gaan we erheen om haar in te laten slapen.

Ik word gek van verdriet. Ik heb haar maar zo kort bij me gehad maar ze had mijn hart gestolen. Ik weet dat ik en de kliniek alles hebben gedaan wat we konden doen... maar dit is gewoon te veel voor dit beestje...

O waarom nou toch...:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gebeurd...

Ik schrok toen ik haar zag...zo was nog magerder dan ze al was.

En wat heeft ze het nog lang volgehouden... Echt een vechtertje...

Toen ik haar zag wist ik dat we hier goed aan deden... maar wat was het moeilijk om haar te laten gaan. Ik heb haar gekust en we hebben haar bij ons gehouden tot het eind. We hebben haar net begraven, naast Lopke...

Bedankt voor jullie reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees het nu pas...

Wat ontzettend naar joh..Wel fijn dat je er vrede mee kon hebben toen je zag hoe ze er nu aan toe was..

Maar wat is 'vrede hebben met' als je haar maar zo kort van haar heb kunnen genieten....

Dit is echt dikke pech en zwaar puntjepuntjepuntje voor jullie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .