Ga naar inhoud

Bananenchips


Dollie

Aanbevolen berichten

Ik moet toiletjes hebben, geen zin om hier de dierenwinkels af te struinen want dan ben ik weer een hele middag bezig, en meestal toch zonder resultaat.. Nou ja, en dan bestel ik nog maar wat dingetjes.. En als ik dan toch bezig ben, toch maar tot de €29,- heb ik ook geen verzendkosten.. :whistle2:

Maar heb dus ook bananenchips in m'n winkelmandje gestopt, op wortelchips zijn ze écht dol..... Echte banaan lusten ze niet, net als 1001 andere dingen. Mijn vraag dus, hebben jullie de bananenchips wel eens uitgeprobeert? Wat vonden jullie nijnen ervan? Ik gooi liever nog een pakje wortelchips in dat winkelmandje, ipv dat ik weer een hele verpakking van in dit geval bananenchips weggooi of weggeef....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou, das ook toevallig, ik heb ze een uur geleden in mijn handen gehad. Maar inderdaad niet meegenomen, omdat er echt veel ruw vet in zit, (geloof ik, stond op het zakje als ik me niet vergis) dus ik heb toch maar weer de haverkoekjes gepakt..

Maar ik denk dat ze het erg lekker zullen vinden! (hoe slechter, hoe lekkerder...net zoals bij ons haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, haverhoekjes heet het zie ik. Normaal haal ik een doosje Lofty's (ook haverkoekjes) maar die hadden ze vandaag niet. In die haverhoekjes zit wel veel (nou ja, veel is een heel groot woord) ruwe proteine, weet niet of dat slecht is maar ik geloof het niet. Ze krijgen er 1 per dag, om ze hun hok in te krijgen :-)

Er zit graan in, plantaardige eiwitextracten, mineralen. Niet je van het, maar voor af en toe kan het wel.

Succes met de kat, kon ik die van mij ook maar eens iets lekkers geven... :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

sorry, maari k vind het echt super onverantwoord om je konijnen bananenchips te geven. ik weet niet of jullie weten hoe die gemaakt worden? Die worden dus gefrituurd in kokosolie en gezoet met honing of suiker. dat is hetzelfde als een patatje met mayo voor een mens. en okee, van 1 keer per maand een patatje met mayo ga je echt niet dik worden, maar ik neem aan dat je je konijn wel vaker dan 1 keer per maand zo'n chipje geeft?

de bananenchips die als dierensnack verkocht worden zijn dezelfde als die je zelf kunt kopen om op te eten. ik zou dit echt never nooit geven. een banaan bevat al veel suikers, maar die chips zijn in honing gedoopt en onder gedompeld in de olie....lekker hoor voor je nijn :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uh, Chani.. Ik zie je punt, en ik denk dat ik zelf ook wel eens ongelukkig uit de hoek kan komen, maar waarom moet je dat op zo'n manier zeggen? Ik bedoel, ik weet dat er veel suiker in zit maar dat het zó veel suiker bevat (nog veel meer dan gewone banaan, bedoel ik) wist ik gewoon niet. Dan is het super dat iemand je daar op wijst, maar je doet nu net alsof wij (nou ja ik heb 'm dan toevallig niet meer bestelt) onze dieren bewust mishandelen.. En dan doel ik niet op de informatie die je geeft want dat is super, ik heb 'm niet meer bestelt en was dat ook niet meer van plan maar ga het nu zeker niet doen, maar op de 'sorry, maar' en de ':s' aan het einde.. De manier waarop..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

In de gebruiksaanwijzing van mijn oven (Bosch) staat dat je er fruit en kruiden kan drogen. Ca. 5 uur op 80 graden op de turbostand. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ben wel van plan dit met appel en banaan te proberen. Dan is er dus niks toegevoegd. Weet niet hoe lang het dan bewaard kan worden dus begin met een klein beetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de appel- en bananenchips zitten er volgens mij ook geen toegevoegde suikers bij.. Is volgens mij echt alleen het fruit..

Ze vinden het hier in ieder geval heerlijk! Het zit in een trommel, en als ik daarmee schud, staan er 8 hele ongeduldige, liefkijkende konijntjes voor het gaas te springen. Dan mogen ze zelf wat uitzoeken uit de trommel (het zijn dan net kleine kinderen, hihi) en dan rennen ze heel hard weg om het ergens in een hoop lekker op te eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .