Ga naar inhoud

Moppie valt af!!


miesje890

Aanbevolen berichten

  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou kom net terug van de da. Ze is opgenomen, en kan haar hopelijk morgen ophalen. Ze zouden iig de medicijnen die ik haar geef (ciseral) via injectie indienen zodat er niets verloren gaat en ze die ook zeker binnen krijgt. Ook geven ze haar pijnstiller om te kijken of ze niet ergens pijn heeft. En verder houden ze haar in de gaten qua eten, en dwangvoeren ze haar zonodig want ze had echt te weinig voer in haar maag. Ze dronk gelukkig wel genoeg dus dat is wel weer beter.

Vanmiddag was ze weer 20 gram afgevallen tegenover vanochtend. Dus ben echt benieuwd wat de da zegt.

De da belt morgen sowieso, en als er gekke dingen gebeuren belt hij ook. Ben nu alleen benieuwd, vanavond zit ze dus de hele avond en nacht alleen? of is er standaard iemand bij de praktijk die haar (en waarschijnlijk andere) in de gaten houdt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet precies hoe dat gaat, gelukkig heb ik nog nooit meegemaakt dat een dier opgenomen is. Maar als een dierenarts om zes uur (of om acht uur, whatever) de deur achter zich dicht trekt en 's morgens pas weer om acht uur op de stoep staat, heeft een opname weinig zin natuurlijk. Zij kunnen dan ook nauwelijks meer zorg bieden dan jij. Dus ik neem aan dat er wel iemand is/langs gaat ofzo.. Tenminste, dat hoop ik. Ik zou er anders nooit voor kiezen mijn konijn op te laten nemen, want ik weet zelf dat ik er de hele nacht voor op blijf of mijn wekker om de paar uur zet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee daarom.. Dat heb ik dus vanacht ook gedaan.. Ik neem inderdaad dan aan dat er iemand vanacht blijft, of wat dan ook..

Ben wel benieuwd wat hier nu uitkomt..

Hummer vind het allemaal maar niets.. heeft eerst een uur nog in zijn hok gezeten (terwijl hij eruit kan).. en nu ligt hij maar een beetje zielig en alleen..

Geef hem wel wat extra lekkers, maar ermee eens zijn is hij niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach jeetje.. nou, je nijn is in ieder geval in goede handen... en natuurlijk komt er dan 's avonds en 's nachts iemand langs... anders heeft opname inderdaad geen zin... succes met alles en hopelijk gaat het snel weer beter met je nijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het maar.

Hummer voelt zich er iig niet lekker over. Hij heeft niet echt rust in zijn kont. En ik trouwens ook niet. Da heeft vandaag nog niet gebeld.. Is een goed teken, maar ben gewoon benieuwd hoe ze de nacht en alles door komt, en wat de uitkomst hier van is.

Ik merk nu pas hoe erg ik aan dat beestje gehecht bent.. Had nooit gedacht dat ik dat bij een konijn kon voelen (heb het wel altijd bij katten gehad), maar ben de hele middag een soort van wrak...

Nou ja, maar beetje meer met hummer kroelen als normaal :) Heeft hij maar te willen een avondje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom vanochtend op het werk, natuurlijk wordt er gevraagd hoe het met moppie is. Ik leg alles uit, en vertel ook dat ik echt vreselijk heb geslapen en alleen maar aan moppie denk.

Dan krijg ik vervolgens de opmerking naar mijn hoofd dat ik me niet zo veel zorgen moet maken, en dat ik niet zo vaak op die konijnensite moet zitten want dan praat ik mezelf alleen maar slechte dingen aan.. Ook moet ik me niet druk maken om iets wat ik niet zelf in de hand heb en maar gewoon doen alsof er niets aan de hand is..

Ligt het dan aan mij dat ik me gewoon echt heel zorgen maak om moppie? En dat ik gister avond en nacht alleen maar kan denken dat moppie zielig in een hokje alleen zit. Hummer voelde zich gister al rot, laat staan moppie. Die kent het daar niet eens.

Ligt het dan echt aan mij? Of zijn er meerdere mensen die zo denken als ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom vanochtend op het werk, natuurlijk wordt er gevraagd hoe het met moppie is. Ik leg alles uit, en vertel ook dat ik echt vreselijk heb geslapen en alleen maar aan moppie denk.

Dan krijg ik vervolgens de opmerking naar mijn hoofd dat ik me niet zo veel zorgen moet maken, en dat ik niet zo vaak op die konijnensite moet zitten want dan praat ik mezelf alleen maar slechte dingen aan.. Ook moet ik me niet druk maken om iets wat ik niet zelf in de hand heb en maar gewoon doen alsof er niets aan de hand is..

Ligt het dan aan mij dat ik me gewoon echt heel zorgen maak om moppie? En dat ik gister avond en nacht alleen maar kan denken dat moppie zielig in een hokje alleen zit. Hummer voelde zich gister al rot, laat staan moppie. Die kent het daar niet eens.

Ligt het dan echt aan mij? Of zijn er meerdere mensen die zo denken als ik?

Ik heb het neit meegemaakt , maar ik zou ook een echt wrak zijn !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook moet ik me niet druk maken om iets wat ik niet zelf in de hand heb en maar gewoon doen alsof er niets aan de hand is..

Vraag eens aan die collega's of ze ook zo zouden denken als het om hun kind zou gaan. Of ze het dan ook met een gerust hart in het ziekenhuis zouden achterlaten zonder zich verder zorgen te maken of zonder er verder nog aan te denken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb net de da gebeld. Ze was levendig en deed het goed, ze hebben haar gister wel de hele dag gedwangvoerd omdat ze echt niet zelf wou eten (ze knabbelde alleen), en is alweer afgevallen tegenover gister. Ze willen haar daarom vandaag nog de hele dag daar houden, en haar nog meer dwangvoeren en dan kijken hoe of wat. Ze laten me vanavond dan ook zien hoe ik het beste kan dwangvoeren en alles, omdat het bij mij niet helemaal lekker ging. Dus ben benieuwd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag eens aan die collega's of ze ook zo zouden denken als het om hun kind zou gaan. Of ze het dan ook met een gerust hart in het ziekenhuis zouden achterlaten zonder zich verder zorgen te maken of zonder er verder nog aan te denken?

Tja, je zou het ze bijna zeggen inderdaad.. maar ja dan krijg je weer de opmerking dat beesten niet hetzelfde zijn als kinderen.. Maar kan me er af en toe wel heel boos om maken :grrrrrr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah! Wat een nare opmerking toch! Natuurlijk maak je je zorgen om je konijnen, in mijn geval zijn het bijna mijn kindjes. (Mijn moeder noemt ze Liz's konijnenkindjes ;)) Heel veel sterkte met Moppie en trek je niets aan van die rare mensen. Wedden dat ze anders zouden reageren als het over hun hond zou gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach weet je wat het is, ze bedoelen het goed, willen niet dat jij je zo'n zorgen maakt en willen je gerust stellen. Alleen komt het er op zo'n verrotte manier uit :s

moet je eens kijken hoe sommige mensen lopen te stressen als hun computer het niet doet hihi, maar dan zeggen ze er wel wat van als je je zorgen maakt over je nijn. ach ze weten niet beter.

ik hoop dat het inmiddels ook weer iets beter gaat met moppie. Is ze bij overhage, of in dukenburg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben echt blij met BB, zoveel soortgenoten hier! "gewoone" mensen snapen vaak niet dat je je dieren met kinderen vergelijkt! toen ik op mijn vorige baan zei dat iemand hun konijn naar de DA moest nemen omdat het beest niet meer kon lopen vond ze het onzin! ik zei je neemt toch je kind naar de huisarts??

werden ze daar boos! hoe kan ik een konijn met een kind vergelijken!

gelukkig begrijpen mensen op BB het :yes:

:love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach weet je wat het is, ze bedoelen het goed, willen niet dat jij je zo'n zorgen maakt en willen je gerust stellen. Alleen komt het er op zo'n verrotte manier uit :s

moet je eens kijken hoe sommige mensen lopen te stressen als hun computer het niet doet hihi, maar dan zeggen ze er wel wat van als je je zorgen maakt over je nijn. ach ze weten niet beter.

ik hoop dat het inmiddels ook weer iets beter gaat met moppie. Is ze bij overhage, of in dukenburg?

Dukenburg... heb een beetje een apart gevoel bij overhage. De ouders van mijn vriend waren daar eerst ook met hun honden, en zijn toen overgestapt naar volgens mij ook nijmegen (niet dezeflde kliniek). Die mensen daar in dukenburg zijn echt toppertjes.. echt heel betrokken en alles, en toen ik vanochtend belde wisten ze ook precies wie ik was.. wil toch wat zeggen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .