Ga naar inhoud

Toendra ziek? :-( - topic over e cuniculi


mintaka

Aanbevolen berichten

  • Reacties 145
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hahaha ja idd het lijkt er wel op! Maar dat is echt super nieuws zeg!

Jij mag ook echt van geluk spreken dat je deze dierenarts hebt gevonden, ze heeft het echt snel herkend en goed gehandeld (veel dierenartsen weten niet eens wat e.cuniculi is, laat staan dat ze het op de juiste manier behandelen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welja, het is nog niet 100% zeker dat het dat is (weet ik pas morgen of overmorgen, moet naar een lab in Duitsland voor analyse), maar het heeft er natuurlijk wel alle schijn van, omdat Toendra ook geen aanvallen meer gedaan heeft sinds de medicatie is gestart.

Ik ben echt zo blij, ongelofelijk, ik zit hier met een big smile op mijn gezicht! Als ik niet naar Inge gestapt was, dan zou Toendra er nu niet meer zijn...

edit: nu ga ik aan Savannah en Snoet het goeie nieuws vertellen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snoet heeft mijn neus gewassen :P hij is mijn waslapje haha

en Savannah maakte een koprol van blijdschap hihi [wat er in werkelijkheid gebeurde, was dat ze aan een papieren zak aan het trekken was, waar ze met haar achterpoten opstond, en ze trok zo hard dat ze haar evenwicht verloor, op haar rug viel en helemaal onder de zak verdween hahaha, echt een mega gezicht!]

ik merk wel aan hen dat ze het niet gewoon zijn dat Toendra er niet is, vooral Savannah mist haar, zij zitten altijd samen he... want ze liep naar Toendra's hok, kroop erin, zat overal te snuffelen, het leek of ze haar zocht...

en ik mis mijn schatje ook, want 't is zo anders, twee nijntjes in plaats van drie, ik hoop echt dat ze morgen naar huis mag en inderdaad dat het maar snel morgen is! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .