Ga naar inhoud

vieze oogjes bij teddy widdertjes


nijntjemarlot

Aanbevolen berichten

zoals sommige weten heb ik van school jonge konijntjes gekregen

ze zijn nu 20 dagen

ik had alleen een vraagje

sommige hebben soort van zanderige plak bij hun oogjes ( netzo als je slaapogen heb ) kan het niet zo goed uitleggen

moet ik daar wat aan doen of gaat dat vanzelf weg ?

ik las ergens met een wattestaafje met water ?

gr marlot

als je foto wilt moet je ff zeggen dan maak ik die

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het in elk geval niet met een wattenstaafje doen..straks prik je nog in t oogje als het konijntje beweegt.. mijn konijntje had laatst ook troep bij dr oogje en een rood randje.. beetje ontstoken denk ik. Paar dagen gekookt water af laten koelen en met een wattenschijfje gedept. 3x per dag. Niet wrijven maar gewoon deppen. Ging vanzelf over. Of het zo hoort bij die ras weet ik niet. Misschien omdat die haartjes veel bij de oogjes irritatie oplevert.. haartjes kan ook beetje vuil of bacterie in zitten.. of misschien gewoon door de haartjes. Maar zoals ik al zei.. ik weet het niet zeker.. denk gewoon een beetje mee wat het zou kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Buttons heeft ook af en toe slaap bij zijn oogjes zitten. Ik haal het voorzichtig weg met mijn vinger, sinds het niet in zijn oog zit, maar meer eronder. Als je helemaal safe wilt spelen doe je het inderdaad met een wattenschijfje. Ik heb niet het gevoel dat het ernstig is als het af en toe is, maar als het regelmatig gebeurd en het is veel dan zou ik even langs de da gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .