Ga naar inhoud

konijnenrecepten en meer!


Simoon_X

Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

misschien is het leuker om het met een 'team' te doen? (dus een paar mensen samen;))

leuk idee trouwens!

Dat kan wel =) Maar aan de andere kant.. ik ben bang dat het volledig ingepikt word terwel het mijn idee was, niet dat ik het andere niet gun ofzo... Maar toch.. het is mijn idee weetje :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk idee. Vlekkie is donderdag jarig. Ik ga wel voor hem bakken. Kan ik ook sommige groente vervangen voor andere? En voor welke dan? Ik wil wel wel dat het nog koekjes worden. Niet dat alles straks uit elkaar valt of dat je er een ruit mee in kan gooien :P Hij heeft sommige van deze groentes namelijk nog nooit gegeten. ik neem aan dat ik ze dan eerst eens gewoon moet geven? Of is een koekje ook goed om te proberen?

Waarom staat er een handjevol IJSBERGSLA? In het recept?! Konijnen mogen toch helemaal geen sla?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al een beetje een opbouw voor je boek?

Konijnenvoeding - Recepten en meer!

- Inleiding

- Hooi en water (informatie)

- Biks (informatie)

- Veilige groenten en fruit (lijst)

- Gewichten en hoeveelheden tabel (hoeveel voeding een konijn van xx gram dient te krijgen)

- Dagelijkse kost (ideeen en variaties = recepten)

- Feestelijke gerechten voor af en toe (recepten)

- Recepten voor een ziek konijn/moeilijke eter/dik konijn

- Etc

- Mede mogelijk gemaakt door.....

Ofzoiets. Als je een echt boekje wilt maken kan je misschien sponsors zoeken die er belang bij hebben, zoals fabrikanten van goed konijnenvoer.... Als zij achter je boekje staan, kun je het ook via hen promoten (boekje over konijnenvoeding bij een zak biks, ofzoiets).

Ik ben goed in dromen :-).

Liefs en snufjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan wel =) Maar aan de andere kant.. ik ben bang dat het volledig ingepikt word terwel het mijn idee was, niet dat ik het andere niet gun ofzo... Maar toch.. het is mijn idee weetje :P

Ik wil wel met wat mensen het samen doen! Dus ik zoek collega's xD

Maar ik wil wel het liefst dat er staat zo van: Naar het idee van Simone ( achternaam )

Dus... ik zal zo wel even een topic aan maken voor collega's :P

Moeten wel aan een paar eisen voldoen :penguin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De indeling van Willie Wonka is wel overzichtelijk.

Lijkt me leuk om mee te werken aan het boekje.

Sponsoren zijn geen gek idee.... dan kun je het boekje ook laten drukken.

Als je een collega ( :P ) van me wilt worden: Kijk in het andere topic!

We hebben eral 4, we zoeken er nog 1tje =)

Link naar reactie
Delen op andere sites

to lies86: als je bijv nog een heel klein nijntje hebt of een hele oude met slechte tandjes of om over de 'salade' te strooien als een soort topping..

K heb voor mijn nijntje toen ze nog zo klein was salade gemaakt van kleine rucola blaadjes, geraspte peen en wat verkruimeld brood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .