Ga naar inhoud

veel slijm bij keutels


sonia

Aanbevolen berichten

Ik kom weer even lastig doen...

Heb vandaag nog even alle verzendmogelijkheden doorgenomen...

Normaal kan het tot 10 dagen duren voor het in Peru is...

Nu heb ik een manier gevonden om het op 3 dagen tijd in Peru te krijgen (lijkt me beter in deze situatie).

Maar nu kan ik evengoed 1.5 kg verzenden...

Dus wat kan er nu nog best bij?

Het pakje bevat al:

- 250 gram Timothy hooi

- 250 gram Bunny nature hooi

- ± 75 gram Protexin

- 2 zakjes critical care (dus ± 300 gram)

Nog wat hooi of toch een staaltje SS of...?

Heb beide gewoon in huis en de verzendkosten blijven zo goed als hetzelfde... dus zonde om het gewicht niet te gebruiken.

Iemand ideeën? Morgenvroeg om 9u gaat het op de post.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 249
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als je niks voor deze situatie kunt bedenken, dan misschien iets dat altijd van pas kan komen in een EHBO setje ofzo voor de konijnen, dat daar ook niet verkrijgbaar is? (Volgen jullie me nog.. Iets dat je nu niet nodig hebt, maar in de toekomst misschien wel..) Zou inderdaad zonde zijn om de ruimte niet op te vullen.

Overigens heb ik gisteren het hele topic bij gelezen.. Echt heel interessant, en geweldig dat je je zo inzet voor Chami, Sonia. (En alle hulp van iedereen word ik ook altijd vrolijk van, hoewel je liever niet hebt dat de hulp nodig is, is het wel super om te zien hoe anderen zich inzetten voor een vreemde en haar konijn..) Ik hoop dat ze snel beter is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je meedenkt Iris! Ik weet het niet zo goed...haha

Voor een EHBO pakketje zorgen haar ouders volgens mij binnen ongeveer 2 maanden.

En aangezien het morgen om 9u naar Peru vertrekt, kan ik niet meer langs de apotheek.

Maar ik vind het idd ook een beetje zonde om het gewicht niet ten volle te benutten.

Dus als er nog iemand ideeën heeft, graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi.

Ik zou ook voor hooi of SS gaan. Hooi weegt waarschijnlijk minder voor meer volume, SS is wat geconcentreerder. Ik weet niet waar ze meer aan heeft, het maakt niet zoveel uit denk ik. SS blijft waarschijnlijk langer vers dan hooi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekkere Belgische Frieten in zo'n puntzak mag ook hoor, misschien blijft dat goed als je het luchtdicht verpakt :mdr:?

Maar eh, even serieus, wat zou er nog bij in kunnen? Ik zou het eigenlijk ook niet weten, SS lijkt me wel een goede optie eigenlijk.

Wat fijn dat het er na 3 dagen al is!!!

Mijn ouders kunnen inderdaad de EHBO-doos meenemen (én m'n printer, én m'n rijbewijs, én m'n tentje, én m'n mooie renschoenen, etc.) Haha, ik heb zoveel wensen dat ze voor mij een extra koffer moeten vullen denk ik. Maar dat willen ze gelukkig graag doen :love:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraagje, het is overdag altijd heerlijk lente hier :glasses:, niet te warm, niet te koud, maar 's nachts is het nu toch best koud (ik schat zo'n 7 graden). Denken jullie dat het verstandig is Chami binnen te zetten 's nachts, omdat ze zo dun is en misschien teveel energie nodig heeft om zich warm te houden? Zal ik Cusi er dan meteen bij zetten voor het gezelschap?

Ze had vandaag en gisteren weer iets nieuws: hele grote donkere zachte natte keutels, maar zonder slijm.

Ik ga vanmiddag aan de slag met een poeppapje :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb flink wat oude handdoeken in Chami's zithoekje gelegd, daar zal ze het in ieder geval wel warmer mee hebben...

Hier is het dinsdag en woensdag feestdag en stopt volgens mij de postservice er ook mee, dus als het pakketje daarvoor niet aankomt zal het daarna zijn. Maar als het daadwerkelijk drie dagen is dan zou het er morgen of zaterdag al moeten zijn. Ik heb de mensen van het hoofdkantoor gezegd dat ze me bellen als er iets voor me aankomt, dan ga ik het ophalen. Fijn idee hoor.

Helaas ben ik volgende week maandagmiddag tm donderdag niet thuis, maar vriendlief heeft beloofd ermee aan de slag te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal. Ik ben alweer terug thuis en ben gisteren in de stad langs het kantoor gegaan, daar was nog niets aangekomen. Ook op het postkantoor lag niets... Maar omdat het hier feestdagen waren kan het misschien iets langer duren. Ook komt het misschien na drie dagen al in Lima aan, maar dan moet het nog helemaal naar het noorden van het land...

Ik hoop in ieder geval dat het aankomt, al zijn sommige andere pakketjes simpelweg nooit aangekomen... Maar ik zal geduld hebben en houd jullie op de hoogte.

Wel vervelend hoor, want Chami is nogsteeds hetzelfde dus ik zal blij zijn als het er is.

Ik heb de herhaalkuur van AB1 inmiddels afgerond en ik ben bezig met Cusipoep/groente-papjes maken, eet ze heerlijk van :beurk:. Wat me nog het meest verontrust is het bolletje in haar buik, wat volgens mij wel iets aan het groeien is. Ik heb gisteren ook gezocht naar dierenartsen die hier verstand van hebben, dat heeft nog niets opgeleverd....

Verder was hier gisteren een familie op bezoek en de vader legde aan z´n zoontje uit dat je konijnen zo handig bij de oren op kan pakken :grrrrrr:. Ik heb kind en vader hopenlijk goed duidelijk gemaakt dat dat toch echt niet de manier is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, het is er nog steeds niet. Gek hoor. Normaalgesproken duurt het ook wel 2 weken, maar als ze gezegd hebben dat het er na drie dagen zou zijn mag je dat toch verwachten. Maar laten we de hoop niet opgeven.

Met Chami niet veel nieuws, het lijkt erop dat al m'n groentepapjes, met en zonder Cusikeutels, wel iets effect hebben, ze is iets aangekomen. Verder heeft ze al een ruime week hele grote natte keutels, maar vrijwel zonder slijm...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwarte Panter, heb jij nog gebeld over het pakketje?

Het is er helaas nog steeds niet. Heb net gebeld, en er is niets zeggen ze. Sorry, ik had het eigenlijk moeten weten gezien de ervaringen met andere pakketjes. Voel me nu schuldig dat ik je het toch heb laten opsturen en nu die moeite waarschijnlijk voor niets gedaan hebt :$ Ik vertrouw die Peruaanse postservice nu dus echt voor geen meter meer :grrrrrr:.

Met Chami gaat het op en af, soms lijken de keutels echt goed, maar de volgende dag kan ze dan echt weer diarree hebben. Het bultje onder haar buik baart me ook wel zorgen. Of het echt groter wordt durf ik niet te zeggen, maar ik kan het door haar huid heen met m'n vingers vastpakken.

Ik geef haar nog steeds groentepapjes met en zonder Cusi-poep, verder hoofdzakelijk verse groente en gras. Met alfalfa ben ik vrijwel gestopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loes is een tijdje niet huis en kan dus niet op BB komen, ze vroeg mij om dit te zeggen:

"het pakketje zit vast bij de douane in lima. Ik probeer het zo snel mogelijk vrij te krijgen (heb vanavond nog contact met het douanehoofd van lima) en dan kan het hopelijk verder naar jou"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .